Uskršnje dekoracije – lale od jaja

Kako je došlo proleće i konačno me ogrejalo sunce, tako sam se ja latila spremanja svog stvarnog potkrovlja. Ispravka- POKUŠAJA spremanja svega što sam tokom leta, jeseni i zime nataložila, navukla, nabacala i ostavila da mi se nadje….što bi babe rekle – zlu ne trebalo.

Dok sam bila mala sa čudjenjem sam gledala kako mi se roditelji raspravljaju oko nagomilanih i starih stvari – mama ih potrpa u džak i iznese na ulicu radi bacanja, a tata ih opet uvuče u dvorište da proveri da nije štogod njegovo prošvercovala.

E tako sam i ja samu sebe zaticala kako nešto spremim za bacanje, pa rovarim, vadim, pa opet bacim i iskreno više sam se vrtela u krug nego što sam radila.

Malo se udaljih od teme, ali u svom tom pokušavanju raskrčavanja nadjoh kutije sa izduvanim jajima  još od prošle godine, da se nadju, a kako uskrs samo što nije, malo se zaigrah.

DSCN0022

Odlučila sam da napravim lale pošto su mi svi sastojci bili pri ruci – jaja, krep papir, bambusovi štapići (od pokidanih bambusovih podmetača za jelo), malo lepka (normalno drvofiks – kod mene je to ko ona reklama –   u sve se meša) i makaze.

Žuti krep papir iseći na krugove prečnika 16tak cm, a od zelenog iseći trake širine 1 cm i dužine oko 30 cm, i iseći delove za listove dužine oko 15 cm a širine oko 5 cm.

Koliko cvetova želite toliko jaja, štapića, krugova, traka i listova.

Ja sam počela sa 3 – za probu.

Jaje stavite na štapić. obmotajte ga žutim krugom, krajeve skupite i čvrsto obmotajte zelenom trakom kojom nastavite da obmotavate i štapić na dole.

Kad obmotate oko 2/3 štapića, ili malo manje,  ubacite i list i nastavite da obmotavate trakom do kraja štapića. Na kraj trake stavite malo drvofiksa i zalepite je na kraju.

DSCN0025

I evo ih moje tri lale očekuju još društva za uskršnji buket.

A dotle

blur

nek se odmaraju u saksiji.

 

Postavi komentar