Korpica za voće – sa postoljem, od papirnih rolnica

DSCN3535

Dugo se nisam zabavljala sa rolnicama. I predugo, kad malo bolje razmislim. Otkad sam našla posao, pre 7 meseci, nisam se pošteno ni naspavala a kamoli igrala i zabavljala za svoju dušu. U jednom momentu sam pomislila kako sam sve zaboravila.

Pošto baš nisam imala vremena za rolanje i bojenje rolnica, prikupila sam sve one koje su mi preostale nakon ranijih radova, a bilo mi žao da ih bacim (znate kad vam onaj mali glasić šapuće u uvo – Zatrebaće). Sad kad je gotovo moram priznati da rezultat baš i nije sjajan ali sam malo sebi dala oduška ( ponovo na uštrb spavanja ), i moram vam reći da je pletenje korpica poput vožnje bicikla – ne zaboravlja se baš tako lako.

Uzela sam 2 x 6 rolnica i položila ih jedne preko drugih

DSCN3496

potom sa jednom rolnicom plela preko svih 6 odjednom.

DSCN3497  DSCN3498

Nakon tri kruga, razdvojila po dve rolnice i plela oko njih još tri kruga, a potom dodala još

DSCN3499 DSCN3500-001

jednu rolnica i počela da pletem sa dve rolnice. U naredna dva kruga oko dve rolnice zajedno, a potom ih razdvojila i plela pojedinačno oko svake. Uz povremeno umetanje rolnica druge boje ( bez posebnog reda, iskreno i slaganja).

DSCN3501 DSCN3504

Nakon nekih 10tak redova uz svaku uspravnu rolnicu sam žicom malo napravila mesta, sipala kap drvofiksa i ubacila po još jednu rolnicu.

DSCN3505 DSCN3506

DSCN3507 DSCN3508

Oplela sam još pet redova pletući oko obe rolnice zajedno, a potom sam po jednu rolnicu podigla i obuhvatila gumicom da mi ne  smetaju ( podignute rolnice su bile predviđene za postolje korpice) te nastavila pletenje dna činije  još nekih 6 cm.

DSCN3511 DSCN3513

Kad sam oplela dovoljnu površinu vratila sam se onim podignutim rolnicama i počela da pletem postolje.

Prvo sam oplela jedan red sa tri rolnice,

DSCN3514

a potom redovno plela sa dve rolnice sledećih 8 cm.

DSCN3516

I potom završila tako što sam podignutu rolnicu savijala  ispred prve uspravne a potom iza druge uspravne, i tako svaku redom. Može se videti na slici.

DSCN3519

Krajeve rolnica sam sam provukla unutra, skratila i malo pričvrstila drvofiksom.

DSCN3520

Potom je došao na red gornji deo činije.

Postavila sam kalup (stari 😦 ), napravila ivični red, tako što sam rolnice savijala ispod prve susedne i podizala uz kalup,

DSCN3521

a potom oplela prvi red sa 3 rolnice

DSCN3522  DSCN3523

i posle plela sa dve do željene visine.

Završila kao i kod postolja

DSCN3527 DSCN3528

DSCN3529

provukla rolnice unutra, skratila i zalepila.

DSCN3530

premazala sa razređenim drvofiksom i nakon sušenja prelakirala dva puta.

Kod drugog lakiranja dobila i prvu povredu pri pletenju korpica (tako sam zatvorila konzervu sa lepkom da sam pri pokušaju da nožem otvorim poklopac malčice skratila palac – za koji milimetar, ništa strašno, sad momentalno imam šubaricu na palcu)

ooooo

DSCN3538

Znam da nije nešto naročito ali možda nekom pomogne postupak pletenja, a i ja nakon dužeg vremena uradih nešto za svoju dušu, pa se i to valjda računa 🙂

llll

6 mišljenja na „Korpica za voće – sa postoljem, od papirnih rolnica

  1. Drago mi je za posao.
    Rad je savršen. Nadam se da ćeš nalaziti vremena da povremeno uradiš po nešto, jer nam to leči stres.
    Moram da priznam da ni ja ne nalazim vremena, ni snage, a toliko bih želela.

  2. Ma divna je korpica! VI ste perfekcionista, pa zato kažete da nije baš nešto. Meni prelepa, drugačija..bas zbog toga što ste je napravili tako..od ostataka. Jednom rečju..l e p a! 😊

Ostavite odgovor

