Siva papirna korpica sa drvenim zatvaračem

DSCN3363

Evo još jedne korpice nakon dužeg vremena.

Počela sam sa 4×4 rolnice.

DSCN3196

DSCN3199

DSCN3200

Nakon četvrtog reda sam dodala po još jednu rolnicu, i plela oko dve rolnice zajedno.

DSCN3201

DSCN3202

DSCN3203

DSCN3214

Kad sam oplela dovoljno za dno, postavila sam kalup i plela oko njega.

DSCN3204

DSCN3208

DSCN3207

DSCN3221

Oplela sam do visine kalupa i onda sam prespojila rolnice.

Sve uslikala i kako su mi deca u medjuvremenu „pozajmila“ fotoaparat, usput su  uspeli  da mi izbrišu drugu  polovinu slika pre nego što sam prenela na kompjuter!!!!! Kako!?! ni njima nije jasno. Šta zna dete šta je muka blogerska!!!!!

jeli moguće

Kad se nisam frasirala.

Tako da sam naknadno na gotovoj korpici napravila par slikica spajanja rolnica.

Isekla sam 16 jednakih kartona.

DSCN3357

Rolnice razdvojila i kartone postavila oko svake druge rolnice i zaheftala.

DSCN3358

i prespojila rolnice tako što sam ponovo spajala po dve, otprilike na polovini dužine prethodnog prostora izmedju rolnica.

DSCN3359

Nakon toga opet redovno plela, uz postepeno sužavanje prema vrhu. Završeno izgleda ovako

DSCN3360  I što bi rekao Balašević  – tu je već došlo je do potpunog prekida  filma i mogla sam samo da uslikam gotovu korpu.

Isplela sam i poklopac,i rafijom ga povezala na dva mesta sa korpicom.

DSCN3350

Odsekla parče grane smokve, ogulila je i probušila rupu. Izlakirala je i provukla kroz nju rafiju – što mi predstavlja zatvarač na korpi. Od dva parčeta rolnice napravila držače za zatvarač. A na poklopcu od jedne rolnice napravila alku kojom se zatvara poklopac.

DSCN3353

Napravila sam i  pokretnu ručkicu koju sam obmotala papir mašeom i kad se osušila ofarbala u sličnu boju kao i ono parče smokve i izlakirala.

DSCN3354

DSCN3362

I od kartona isekla srculence koje sam oblepila štraftastom salvetom i malo ukrasila korpicu da razbijem sivilo.

DSCN3352

DSCN3347

DSCN3349

DSCN3361

Od sad pa nadalje fotoaparat je pod ključem.

llll

3 mišljenja na „Siva papirna korpica sa drvenim zatvaračem

Ostavite odgovor

