Karton, vunica i heklica

Mala pauza od pletenja korpica.

Posvećena heklanju. Ne znam da heklam. davno, davno baba je pokušala da me nauči ali je brzo odustala zbog moje levorukosti. Nikako nije mogla da se navikne da gleda kako držim heklicu u levoj ruci. Ja sam proglašena nepodobnom za hekleraj ili hekleraj za mene, svejedno, i to je trajalo do prošle nedelje. Pronašla sam na youtube-u tutoriale za heklanje i to za ovakve nepodobne levoruke i počela sa učenjem.

Ovo je moj prvenac. Futrola za mobilni – od malo kartona, pamuka i heklice.

Od kartona sam isekla oblik:

DSCN3131.

Zalepila stranice selotejpom,

DSCN3132

i počela da heklam prema kartonskom kalupu.

DSCN3102

DSCN3106

Grešaka ima. Ali nije strašno.

Kada sam oplela u visini kalupa, stavila sam unutra da dobijem čvrstinu futrole.

DSCN3138

Posebno sam isheklala deo za zatvaranje, i prišila ga za futrolu, kao i šareno dugmence.

DSCN3140

DSCN3141

DSCN3143

Dok ne naučim bolje, malo kasnije – poslužiće.

Pošto sam se malo odmorila, sada mi samo preostaje da se zabarakadiram i zaključam u sobi, i da je zvučno izolujem da ne čujem dozivanja ukućana, i dam se na rolanje i pletenje sestre bliznakinje one sanduk kutije iz prethodnog posta.

llll

 

2 mišljenja na „Karton, vunica i heklica

    • Hvala Neno 🙂
      Volim da radim rukama, i da naučim svašta. Pruža mi lep osećaj zadovoljstva i mira! Nadam se da ste bolje i da ćemo videti puno lepih radova i na vašem blogu.

Ostavite odgovor

