Velika sanduk kutija od papirnih rolnica

DSCN3053

Ovih dana me svašta nešto snašlo. Posećivala sam malo doktora, malo zubara….kućanisala, plela rolnice, farbala ih i pravila jednu baš-baš veliku sanduk kutiju. Pošto sam htela da dobijem boju kartona, (onu svetliju boju pruća) izmešala sam braon boju za beton, oker i belu u jednakim razmerama i dobila boju neskafe.

Za dno sam napravila šemu na kartonu.

DSCN2963

DSCN2966

Postavila rolnice i počela da pletem sa dve rolnice. Na razdaljini od 3cm sam ostavljala i rolnice sa strane za osnovu.

DSCN2967

DSCN2968  DSCN2969

Plela sam nešto uže od nacrtane šeme, a potom sam plela oko svih rolnica skroz okolo još jedno 6 redova.

Kad sam oplela dno veličine kutije koja mi je bila model,

DSCN2965

postavila sam je na ispleteno dno, uspravila rolnice i oplela ivični red sa tri rolnice.

DSCN2970

DSCN2972

A potom sam nastavila da pletem sa dve rolnice.

DSCN2973

Mada, ako ćemo iskreno to nisu bile rolnice, nego ROLNE, pošto sam za njihovo motanje koristila celu stranicu časopisa „Lepota i zdravlje“. Ajd što su mi nokti otišli k’vragu i jagodice prstiju su mi bridele po završetku da sam očekivala da će i varnice početi da iskaču.

Kad sam došla do dve trećine predvidjene visine, napravila sam ručkice.

Nekoliko rolnica sam savila na tri mesta,

DSCN2974

a potom sam ih umetala u pletenje, spajala uži sa širim krajem i plela redovno preko nje.

DSCN2975

DSCN2976

DSCN2977

Kad sam oplela čitav red i postavila i drugu rolnicu na isti način ( i oplela njeko nje),  rolnicom (koju sam malo izlomila) sam plela oko njih na sledeći način:

DSCN2978

DSCN2985

DSCN2986

DSCN2984

Dok nisam celu oplela.

DSCN2990

Tako sam napravila ručke sa obe strane.

Pošto sam želela da napravim kutiju u obliku sanduka, a nisam htela da pravim klasičan poklopac, morala sam da smislim kako će se zatvarati sa prednje strane.

Uzela sam dve rolnice koje sam po sredini savila oko cevi prečnika 3 cm, a krajeve sam namazala lepkom i urolala. Kao što je prikazano na donjoj slici.

20150517_185940

Za ove „ključeve“ sam napravila i odgovarajuće držače, i to tako što sam pri pletenju, kada dodjem do željenog mesta jednu rolnicu ( onu donju- koja ide ispod) postavila iza uspravne rolnice osnove, a gornju ovila oko okruglog kalupa i potom nastavila da pletem redovno. Tako sam ponovila 3 puta. Što je po završetku izgledalo ovako:

drzaci.

Po završetku, tj kad sam oplela željenu visinu, izvadila sam kutiju i završila pletenje. Završetak sam radila kao na niskoj korpi sa ruckama od upletenog kanapa. Višak rolnica sam isekla i malo učvrstila lepilom.

Izvinjavam se – fali mi malo slika , jer mi se aparat nešto uzjogunio i nije hteo da radi. Tek nakon punjenja baterija i malo maltretiranja opet je postao poslušan.

Završen sanduk sam premazala razblaženim drvofiksom.

DSCN3031

Poklopac sam pravila po istoj šemi, s tim što nisam plela sa dve rolnice nego sam taj centralni deo plela sa jednom rolnicom.

DSCN3032

DSCN3033

DSCN3036

sa sve malom šaricom na sredini.

DSCN3038

Potom sam plela sa dve rolnice okolo još 7 redova.

Završavala sam jednostavnim završavanjem, tako što sam rolnice skraćivala i umetala u prostor, u  koji sam stavljala malo lepka, do uspravne rolnice.

20150517_184703

20150517_184723

20150517_184745

20150517_184754

Gotov poklopac:

20150517_185857

Volim da ukrašavam kutije 🙂

Tako sam i ovde odštampala salvetu, drvofiksom je zalepila za tkaninu i preko postavila malo čvršći najlon. Izbušila sam rupice na jednakim razmacima,

DSCN2992

i isheklala ivicu.

DSCN2993

DSCN2998

To sam pričvrstila, tankim predivom kojim sam i heklala, na prednji deo korpice izmedju onih „držača“.

20150517_201850

A napravila sam i jedno srculence:

DSCN2996

oko kog sam takodje malo heklala i zalepila ga sa unutrašnje strane poklopca.

DSCN3057-001

Poklopac sam kanapom na četiri mesta pričvrstila za kutiju, a takodje i „ključeve“ za prednji deo poklopca.

DSCN3070

DSCN3054

Sve je izlakirano akrilnim lakom. I sad samo treba da ponovo osposobim prstiće i napravim još jednu ovoliku 😉 sestru bliznakinju.

DSCN3060

DSCN3055

DSCN3061

llll

8 mišljenja na „Velika sanduk kutija od papirnih rolnica

  1. Nema kraja mom divljenju draga! Na mukama sam, jer ne znam šta da napišem. Šta god mi padne na pamet, zvuči mi nekako prazno, frazerski. Biću kratka i sažeta: FANTASTIČNO!

Ostavite odgovor

