Ručke – drugi način

Ovih dana sam počela da pletem jednu veliku kutiju (prvi put sam celu stranu časopisa motala na žicu od bicikla da budu što deblje i čvršće – baš zbog veličine kutije). Dok ona ne bude gotova i spremna za prezentaciju samo ukratko da opišem još jedan od načina pravljenja ručki na kutijama i korpicama.

Rolnicu sam malo izlomila da se lakše savije.

DSCN2974

Stavila sam je iza četiri uspravne rolnice (ili kolika već želite da bude ručkica)

DSCN2976

U širi kraj sam stavila malo lepka i spojila krajeve umetanjem jednog u drugi.

DSCN2976

Redovno oplela red preko rolne.

DSCN2977

Kad sam oplela čitav red, iznad postavila još jednu rolnu i spojila kao i prvu.

DSCN2978

Zatim sam uzela rolnicu, malo je ispresovala i počela da je obmotavam (cik -cak ) oko ove dve rolnice. Trebalo mi je nekoliko rolnica da opletem celu ručkicu.

DSCN2983

DSCN2984

DSCN2985

DSCN2986

Kad sam došla do kraja lepkom pričvrstila rolnicu uz ručkicu.

DSCN2989

DSCN2990

llll

2 mišljenja na „Ručke – drugi način

  1. Ah,ko će s Vama, umetničkim i jezičkim majstorom, tj. majstoricom!! Ima samo da gledam, da se divim i da učim! Divno!!!

Ostavite odgovor

