Bela papirna korpica sa lila detaljima

DSCN2901

Korpica je radjena po istom kalupu kao i jedna od prethodnih.

Dimenzije korpice: prečnik dna 19cm

                                 visina korpice 21 cm

                                prečnik otvora 15 cm.

Osnove korpice su radjene sa lila rolnicama a pletenje sa belim rolnicama.

Dno je radjeno sa 4×2 rolnice, a kasnije je pridodato još 4 rolnice, te sam plela oko 20 rolnica ukupno.

DSCN2847

Nakon opletenog dna uspravila sam rolnice oko kalupa.

DSCN2854  DSCN2855

Ivični red je opleten sa tri lila rolnice, a dalje sam radila tj plela belim rolnicama.

(Pletenje ivičnog reda je opisano ovde.  )

DSCN2859

Kada sam oplela do visine kalupa,

DSCN2869

izvadila sam kalup. Skratila rolnice kojima sam plela i uvukla ih uz uspravne rolnice, stavila malo lepka i pričvrstila štipaljkom.

I na ovaj korpici sam radila zavrsavanje pletenja sa vencicem.

DSCN2870

DSCN2871

DSCN2872

Poklopac sam takodje počela sa lila rolnicama, ovaj put 2×4 rolnice, takodje kasnije dodala još 4 i ukupno dobila 20 rolnica, oko kojih sam plela belim rolnicama.

DSCN2881

Kad sam oplela potreban obim, okrenula sam pletenje na drugu stranu i rolnice provukla ispod treće (bele poprečne ) omčice.

DSCN2882

Potom sam uspravila rolnice i belim rolnicama plela tri reda oko njih.

DSCN2883

Nakon završetka pletenja višak rolnica sam isekla do pletenja i premazala drvofiksom da se rolnice slepe.

Na red su došle ručkice.

Za svaku ručkicu sam uvrnula četiri rolnice, spojila krajeve u krug i sa jednom rolnicom ( prethodno „ispresovanom“) premazanom lepkom, obmotala krajeve.

DSCN2888

Tankim kanapom sam ih pričvrstila uz korpicu.

DSCN2889

A onda je na red došlo finiširanje.

Korpicu sam još jednom ovlaš prefarbala belom akrilnom bojom. Nakon sušenja celu premazala razredjenim drvofiksom, a potom malo dekupažirala, tako što sam na prednjoj strani korpice zalepila motiv sa salvete.

DSCN2912

Na poklopac sam stavila drvenu ručkicu koju sam prvo prefarbala lila, a potom belom bojom. Nakon sušenja sam je išmirglala i šrafićem pričvrstila za poklopac. Takodje sam i njega ukrasila manjim motivivom sa salvete.

DSCN2896

Korpica je potom prelakirana akrilnim lakom, i ukrašena malenim srcem sa lila trakom.

DSCN2911

DSCN2898

DSCN2905

DSCN2915

DSCN2919

DSCN2909

llll

6 mišljenja na „Bela papirna korpica sa lila detaljima

  1. Divna je! jel ova moja? Koliko košta? Gde ti/vi živiš/ite? Kako da dođem do nje? Jel fb stranica gotova? Previše je pitanja, moramo se bolje upoznati 🙂

    • Na marginama sajta ima naziv FB stranice, kao i moj mail a napravila sam i novu stranu – prodajna galerija sa dimenzijama i cenama. Pogledajte. inače ja sam iz Vojvodine. Pozdrav 🙂

Ostavite odgovor

