Niska korpa sa ručkama od upletenog kanapa

DSCN2844

Dimenzije korpe su: prečnik dna 28 cm

                                    prečnik najšireg dela 36 cm

                                    visina korpe 14 cm.

Prvo sam napravila kalup tako što sam  kalup za kolače obmotala sa šest slojeva kartona, svaki sledeći uži od prethodnog.

DSCN2804

DSCN2802

Dno sam počela sa 4×4 rolnice, i u početku sam plela po dve zajedno.

DSCN2805

na trećini opletenog dna sam ih razdvojila i plela oko svake rolnice pojedinačno.

DSCN2806

Nakon 2/3 opletenog dna pored svake rolnice sam ubacila po još jednu,

DSCN2808   DSCN2809

tako da sam korpu plela sa 32 rolnice ukupno.

DSCN2810

DSCN2811

Prvo sam sve rolnice malo savila čašom da se ne lome zbog trbušastog kalupa, a potom sam postavila kalup na dno i uspravila rolnice.

DSCN2812

DSCN2813

Zbog zaobljenosti kalupa nisam pravila ivični red već sam samo nastavila da pletem.

DSCN2814   DSCN2816

Kada sam oplela i oko zadnjeg sloja kartona, prvo sam izvadila kalup za kolače, a potom i sve slojeve kartona.Još sam malo plela, oko 4-5 cm tako što sam rolnice izvila prema spolja, potom skratila rolnice kojima sam plela i uvukla ih u prostor do prve uspravne rolnice i zalepila drvofiksom.

DSCN2817

Rolnice sam završila kao što je opisano u postu Zavrsavanje pletenja sa vencicem!!  ali samo onaj prvi deo, venčić nisam radila.

DSCN2820  DSCN2821

DSCN2822  DSCN2823

DSCN2824  DSCN2825

DSCN2826  DSCN2827

DSCN2828  DSCN2829

DSCN2830  DSCN2831

Tako redom dok na kraju nije ostala samo po jedna rolnica.

DSCN2832

Korpu sam okrenula naopako, ispod svake rolnice uz pletenje sipala malo lepka – drvofiksa,

DSCN2833

i nakon izvesnog vremena isekla višak rolnica uz pletenje.

Korpu sam premazala razblaženim drvofiksom i dok se sušila isekla tri parčeta kanapa – za ručke. Premazala ih lepkom (Moment classic) i uvrnula. Kad se lepak osušio, prefarbala sam kanap belom akrilnom bojom.

DSCN2835

kanap sam obavila oko korpe ostavljajući deo za ručke, i sve pričvrstila tankom špagom oko kanapa i rolnica.

DSCN2840

Isekla sam parče materijala na koji sam zalepila deo salvete i to sam zalepila na korpu.

DSCN2843

DSCN2844

Korpa je prelakirana akrilnim lakom u dva sloja. I pošto sam odlučila da počnem sa prodajom – čeka kupca.

llll

11 mišljenja na „Niska korpa sa ručkama od upletenog kanapa

  1. ajoj, svaka čast! za mene je ovo nuklearna fizika. Probat ću učiti po vašem korak po korak opisu! Velika stvar! Imam nbekoliko sttarih stolica koje sam pokušavala oplesti, poa je ispalo kao da je slaboiumni na radnoj terapiji radiio (neka se slaboumni ne ljute)

  2. Možete vi nama u sitna crevca objašnjavati kako se šta plete, ja sam samo zapamtila kako se prave rolnice!!?? 😀 Nije ov moj fah… a ni ne treba biti. Kako se zove fb stranica? Gde mogu videti cene?

    • Ja spadam u osobe koje veruju u učenje i strpljenje. Verujem da se sve može naučiti uz vežbu. FB stranicu još popunjavam pošto još nemam dovoljno radova jer sam dosad sve poklanjala rodbini i prijateljima. Sad krećem u akciju. Za jedno 2 nedelje ću pokušati da napravim “ veliko otvaranje“ 🙂

  3. Bravo Nana… ja stvarno ne znam šta bih više rekla osim BRAVO!!! Svaki rad koji postaviš je savršen, jedan bolji od drugog, prosto čovek ne zna šta bi pre imao u kući 🙂 Želim ti mnogo sreće i uspeha u radu i da me obavezno obavestiš o otvaranju shoping strane :*

  4. Povratni ping: Velika sanduk kutija od papirnih rolnica | sve sto sam godinama skupljala

Ostavite odgovor

