Papirna korpica sa visećim ručkicama

DSCN2793-001

Još od kad sam videla na Pinterestu sličnu korpicu imam želju da je napravim. I evo moja korpica je konačno ugledala svetlost dana.

Pripremila sam hrpu rolnica 🙂 (baš sam bila vredna).

DSCN2670

Pošto ja volim da radim sa kalupima,  morala sam da pripremim kalup za pletenje. Poslužila mi je saksija koju sam obrnula i po njoj „skrojila“ karton. Potom sam izvadila saksiju i zalepila dno. Kalup je bio spreman.

korpaa kao kaca-001

Dno sam počela da radim sa 5 x 5 rolnica.

DSCN2684

DSCN2687

DSCN2690

Po završetku dna, rolnice kojima sam plela sam uvukla u pletenje da se ne vide. I isekla višak.

DSCN2691  DSCN2693  DSCN2695

Postavila kalup. Podigla rolnice kao na slici-

DSCN2699

i potom odradila ivični red sa tri rolnice.

DSCN2701

I potom plela sa dve rolnice.

DSCN2703  DSCN2705

Po završetku pletenja rolnice kojima sam plela sam skratila i lepkom učvrstila uz uspravne rolnice.

DSCN2714

Izavršila kao na slici:

DSCN2764

(objašnjeno u postu zavrsavanje pletenja sa vencicem!!  )

Napravila sam i ručkice.

DSCN2790

Kao i poklopac,

DSCN2774

na isti način kao i u postu papirna-korpica-kao-bombonjerica.

Kad sam oplela potrebnu veličinu poklopca, okrenula pletenje i provukla rolnice kroz treću petlju sa kraja ( uz pomoć žice)

 

 

 

(istrošila mi se baterija na aparatu pa nisam mogla da slikam – ali to je taj princip, što bi rekao Balašević – ostalo su tek nijanse!!!)

Isplela sam malu ručkicu.

DSCN2775

I postavila na poklopac.

DSCN2785

I napravila ukras 🙂 srculence.

U dve rolnice sam uvukla parčad žice, i napravila dva srdašceta – manje i veće i spojila ih pletući jednom rolnicom. A potom ga ofarbala u tamno braon.

DSCN2791

Na korpicu parčencetom sundjera blago nanela braon boju i prelakirala.

DSCN2789

  DSCN2797  DSCN2798
Nakon sušenja ukrasila

DSCN2796

i korpica je spremna.

  DSCN2792

DSCN2794

Ili čak i bez poklopca.

DSCN2795

DSCN2799

logo2

2 mišljenja na „Papirna korpica sa visećim ručkicama

Ostavite odgovor

