Dekupaž na torbi za pijacu

Pre neki dan se kod prijateljice , uz kaficu, požalih  kako više ne znam šta ću sa najlon kesama iz radnje. Već ih trpam u tegle, imam ih i u ostavi, u potrovlju….Ne volim da ih bacam – nije ekološki. A ona se meni požali kako ima već pet-šest reklamnih platnenih torbi, a baš joj toliko nije potrebno, te me priupita hoću li koju.

-O da!!!!

Donese mi plavu koja se može saviti kao novčanik. Vrlo praktična, ali ni ja baš ne volim one reklamne natpise te je priupitah hoće li se ljutiti ako je malo izmenim.

– Ma radi šta hoćeš sad je tvoja!

(malo sam zamrljala reklamu – čisto da se niko ne ljuti)

DSCN2667-001

Kad sam došla kući prvo sam razmišljala da nešto prišijem preko toga, ali nisam imala ništa pogodno te se okrenuh dekupažu.

Nadjoh neku staru salveticu što mi je ćerka velikodušno prepustila kada je prestala da ih skuplja, a meni sve nešto žao da bacim, pa čuče u kutiji i čekaju…

20150413_183522

Kada sam skinula dva donja sloja sa isečenog motiva, jedan sam sačuvala.

20150413_183753-001

Taj sloj sam lepkom za dekupaž na tkanini zalepila na mestu gde će stajati isečeni motiv,

20150413_184640

i kad se lepak osušio premazala belom akrilnom bojom ( nisam imala boju za tkaninu)

20150413_204642.

Pošto je torba tamna sama salveta se ne bi videla da nisam napravila svetlu podlogu. I kada se boja osušila, ponovo lepkom za dekupaž na belu podlogu zalepila motiv nacrtane lalice.

20150414_100645

Nakon sušenja, prekrila čistom krpom i kratko „fiksirala“ peglom na srednjoj temperaturi.

Isprobala malo i da perem i u mlakoj vodi bez nekog prevelikog trpljanja po motivu -i dekupaž preživeo :).

Savila torbicu

20150414_100802

i smestila u tašnicu da se nadje kad zadjem u radnju.

logo2

Ostavite odgovor

