Kako izbeliti jaja za potrebe dekupažiranja

Jutros sam, „prelistavajući“ internet uz kaficu posle doručka, naletela na članak „Kako izbeliti jaja za Uskrs“ na sajtu organvlasti.com.

I nije mi dao djavo mira – morala sam da ga isprobam.

U lonac ( ne šerpu jer će jako peniti) staviti jednaku količinu vode i sirćeta i kuvati jaja 15-20 minuta. Kao što rekoh jaaako peni a sama pena je crvenkasto-braonkasta što je posledica skinute boje sa jaja.

NAPOMENA: dok kuvate jaja ili zatvorite prostoriju u kojoj to radite ili posle dobro provetrite pošto se oseća miris sirćeta usled isparavanja. Nije strašno ( ne treba vam gas maska 🙂 ) ali se, ako ne provetrite oseća po stanu ili kući. Ja sam kuvala u kuhinji, zatvorenih vrata i širom otvorenog prozora.

Nakon navedenog vremena jaja izvadite, i operite sundjerom za sudove kako bi skinuli eventualne ostatke boje, ako je šta ostalo na jajetu.

Nakon „tretmana“ jaja izgledaju ovako:

20150410_152406

Ako volite da dekupažirate uskršnja jaja ili ste želeli a niste dosad radili, nadjite odgovarajuće salvete ( najbolje bele sa nekim željenim motivom) i iscepkajte motiv.

Umutite belance i četkicom nanesite na jaje, stavite motiv i četkicom zalepite motiv na jaje ( možete uzeti i kesu za hladnjak, iseći veće parče i prisloniti na nalepljeni motiv i rukom izgladiti eventualne neravnine).

20150410_184503

Moja korpica  je spremna za Uskrs!!!!

20150410_205617

Napomena : sledeće godine ću da probam sa 1/3 sirćeta i 2/3 vode – mislim da će i to biti sasvim dovoljno da se jaja izbele.

logo2

 

5 mišljenja na „Kako izbeliti jaja za potrebe dekupažiranja

  1. Da li si izbeljivala izduvana jaja ili ne? Ne vidim nigde rupicu, a verujem da bi skuvano jaje u toj kiselini postalo kiselo… 😦 Ili prvo skuvati jaje pa brzo spustiti u tu kiselu-vodu?

    • Kuvala sam redovna cela, nekuvana jaja a ne izduvana. I nisu kisela uopšte, sirće ne prodje kroz ljusku. A možeš staviti i jednu šolju sirćeta i 2 šolje vode i kuvaj 15 minuta. Ako sirće ne skine svu boju, sundjerom za sudove pod mlazom vode skinuće se i ostatak. Moja su bila tamnija pa su skroz pobelela. Poz!

Ostavite odgovor

