Uskršnje dekoracije – vazice od jaja

Uskrs samo što nije, te dovršavam svoje uskršnje dekoracije (pokušavajući da se rešim nakupljenih jaja iz potkrovlja).

Od jaja sam napravila male vazice.

DSCN2648

DSCN2644

No idem redom.

Plavu kutiju za jaja sam prefarbala belom akrilnom bojom.

DSCN2616

Pronašla lepu cvetnu salveticu ( onako shabby chic-astu),

DSCN2631

i zalepila je sa unutrašnje

DSCN2633

i spoljašne strane kutije.

DSCN2637

Spoljnu stranu sam još malo ukrasila šablonom. Na ivice sam blago nanela braonkastu akrilnu boju.

Držač za jaja- vazice je bio gotov, na red su došla jaja.

Donju polovinu sam ofarbala belom a gornju zlatnom bojom i u njih posadila cveće za alpinetume ( koje ću nakon Uskrsa završiti u baštici).

DSCN2651

Par komada sam ofarbala skroz belo i napravila po njima aplikacije drvofiksom, na koje sam nakon sušenja nanela zlatnu patinu. Kao male amforice :).

Napravila sam im i male držače od žice i u njih takodje zasadila cveće.

DSCN2645

DSCN2649

Još samo sutra da kupim i malo rezanog cveća za vazu pa da se s’ mirom posvetim pravom farbanju jaja.

logo2

Ostavite odgovor

