Reciklaža stare majice

Konačno nas malo obasjalo sunce. A upravo proporcionalno porastu temperature i količine sunce povećao se i nivo moje energije. Peru se prozori, sprema se potkrovlje (opet) koje se tokom zimskih hladnih dana pretvorilo u pravo skladište svega i svačega (opet). Odlaže se zimska i priprema se prolećna garderoba. I po ko zna koji put vadim neke stvari koje nisam obukla već duže vreme, ili moja ćerka, jer sve računam, ono kad malo smršam….mislim znam ja da kažu

– ako nešto niste obukli jednu, dve godine, bacite, ne taložite stvari…bla, bla, bla

ali …uvek prevagne ono ALI.

I tako medju izvadjenim stvarima izvukoh i ovu majicu

DSCN2518

prijatna, mekana, a pride volim crno-bele kombinacije. Istina malo zateže oko ruku, stomaka…ali opet onaj glasić

– par nedelja dijete…

ovaj put ipak ućutkan razumnom idejom

-proširiću je!!!

I tako nadjoh parče crnog žerseja, uzeh makaze u ruku (levu) i isekoh majicu sa obe strane oko šava.

DSCN2519

Isečenu parčad žerseja sam ušila za majicu, i

DSCN2522

majica je oprana i spremna za nošenje – a što je najvažnije ne steže 🙂 .

DSCN2521

PS: spremila sam ja još par stvari za MAKEOVER iliti recikliranje.

logo2

 

7 mišljenja na „Reciklaža stare majice

  1. Bravo!!!!!!!!!!! I ja to radim. A znaš što radim s majicama koje više ni u ludilu ni u kakvom makleoveru ne bih obukla: šivam od njih jastučnice za jastuke i sjedalice na terasi, pa sad imam zbirku šarenih jastučića 🙂

  2. super mi je da razmjenjujemo ideje, zaboravila sam prije reći. na primjer, ja sam stvarno skupljala stare kišobrane, ne znajući što ću s tim, pa sam napravila kabanicu svom psu .) i na tu sam kreaciju najnajponosnija. Imam još tih kišobrana, mislim sašiti nešto za kišu samo ne znam što 🙂
    veliki pozdrav

Ostavite odgovor

