2 u 1 – Držač i jastuče za čiode iliti špenadle (od tegle)

DSCN2422

Majka mi je krojačica, te me je kroz detinjstvo pratio zvuk šivaće mašine. Uživala sam da gledam sitne bodove kako brzinom spajaju materijal, kao čarolijom, te od običnog materijala nastaju suknje, haljine, haljinice…Prvo je to bila manuelna šivaća mašina, pa električna, sa sve drvenim sandukom, na rasklapanje.

Vremenom, pogotovo uz časopise (Nova moda, Svijet, Burda) počela sam i ja da šijuckam, uglavnom sebi, a kasnije i deci (kad su bili mali te sam ja bila zakon za oblačenje).

No da ne dužim, odlučila sam malo da ulepšam svoje „krojačko okruženje“ , te za početak napravih od male teglice držač i jastuče za čiode ili špenadle.

Uzela sam sundjerčić za sudove (novi, razume se 🙂 ) i  izrezala ga u veličini poklopca.

DSCN2405 DSCN2407

Pripremila sam materijal za sundjerčić i čipku za ukras.

DSCN2408Ufircala sam materijal po ivici, ubacila sundjer i zategla konac, te tako obložila sundjerčić,

DSCN2409 DSCN2411

a potom ga lepkom zalepila za gornju stranu poklopca i oko poklopca zalepila i čipku.

DSCN2414

Kroz rupice na čipki sam provukla tanki braon kanapčić i pričvrstila maleno dugmence.

DSCN2417

Parče materijala sam maloprebojila braon akrilnom bojom i  „isfroncala“ pa preko njega zalepila parčad tanke špage, a od ostatka materijala napravila i dve male ružice, za ukras.

DSCN2416-001

Kad se lepak osušio, to sam zalepila preko teglice i preko nje zalepila ružice i ukrase od uvijene deblje špage.

DSCN2418  DSCN2420

Kad se već bockam na špenadle (nema šanse da omanem), bar da uživam pri tom.

DSCN2426

DSCN2430

DSCN2431

logo2

4 mišljenja na „2 u 1 – Držač i jastuče za čiode iliti špenadle (od tegle)

  1. Super ideja… ja moje držim u nekim običnim plastičnim kutijicama, a sada ću sigurno napraviti i ja obvako nešto 🙂 Hvala za ideju

Ostavite odgovor

