Korpica za vino od papira

DSCN2284

Sutra idemo na slavu. Vino je kupljeno, i sinoć,  gledajući ga u onoj papirnoj ukrasnoj kesi, pomislih kako su upravo slave idealne prilike za jedan ovakav poklon- korpicu za vino. Te se prihvatih posla.

Dno sam pravila od 2×3 rolnice

DSCN2261

Presavila sam jednu rolnicu i počela da pletem tako što sam napravila prva dva reda obuhvatajući po 3 rolnice zajedno. Potom sam stavila dno na kartonski šablon, razdvojila rolnice i plela oko svake posebno dok nisam oplela potrebnu veličinu.

DSCN2262

Postavila sam kalup

DSCN2263

i uspravila rolnice, tako što sam ih podavijala jednu ispod druge i podizala uz kalup.

DSCN2264

Kad sam podigla sve rolnice, sa tri rolnice sam  oplela prvi red, a potom sledeći red plela sa dve rolnice.

Nakon toga sam dodala uz svaku uspravnu rolnicu po još jednu, tako što sam žicom napravila malo mesta uz rolnicu.

DSCN2267

a potom ubacila rolnicu.

DSCN2268

Nakon nekoliko opletenih redova sam završila (kada sam došla do one prve, početne rolnice od koje sam počela sa pletenjem)

--

Ukrstila sam rolnice i ponovo oplela

DSCN2272

nekoliko redova. Na vrhu sam sa tamnijim rolnicama napravila još jedan red pletući sa tri rolnice, kao na samom početku

DSCN2273

Po završetku, rolnice sam skratila i uvukla ih u pletenje da ne štrče.

Za sam kraj sam po dve rolnice prvo presavila jedne preko drugih na dole,DSCN2274

a potom  ih ponovo presavila jedne preko drugih na gore.

DSCN2276

Dobija se izgled pletenice. Krajeve sam potom provukla u unutrašnjost korpice.

DSCN2280  DSCN2281

Potom sam te krajeve skratila, premazala lepkom i prilepila ih uz pletenje (sa unutrašnje strane korpice.

DSCN2282  DSCN2283

Sama korpice dodje do polovine flaše te je potrebna visoka ručka da bi flaša mogla da se nesmetano izvuče iz korpice, bez zapinjanja. Pošto nisam bila sigurna da se zbog dužine ručke ne bi deformisale pri nošenju korpice, odlučila sam da u njih stavim žicu.

Isekla sam tri parčeta žice po 90 cm i na svako to parče nanizala po tri rolnice spajajući krajeve rolnica lepkom da se ne razilaze.

Rolnice sa žicom sam provukla kroz korpicu, ostavljajući sa unutrašnje strane nekih 6 cm, koje sam savila i prislonila uz ručku a potom sve obmotavala sa spljoštenim rolnicama premazanim lepkom. Celom dužinom ručke.

DSCN2284-001

O pletenju ručki ću detaljnije pisati u sledećim postovima i postaviti slike.

Po završetku, korpica je sinć premazana razblaženim drvofiksom i ostavljena da se suši.

Jutros sam premazala prvi, donji red pleten sa tri rolnice braon bojom i posle sušenja prelakirala. Ručke sam obmotala užom satenskom braon trakom, i sa jedne strane napravila mašnu.

DSCN2287

DSCN2286

Smestila sam flašu,

DSCN2285

samo još da je sutra predamo domaćinima. Nadam se da će im se svideti.

logo2

2 mišljenja na „Korpica za vino od papira

Ostavite odgovor

