Stalak za kolače ili cupcakes holder

DSCN2171

Konačno moj stalak za kolače, I to u mojoj DIY varijanti 🙂 !!! Jes’ da nikad nisam pravila kapkejkove, ali bože moj, praviću se da su i mafini prihvatljiva varijanta.

Kupila sam dva plastična tanjira, plastičnu činijicu i jednu plastičnu čašu, a imala sam i malu plastičnu čašu od senfa. Prvo sam sve išmirglala finom šmirglom  i onda  sam ih zalepila jedno na drugo i voilà

DSCN2142

Kada se dobro zalepilo, prefarbala sam sve belom akrilnom bojom – dva puta,

Pronašla sam salvetu prepunu ružica, iskidala ih i

DSCN2158

i počela sa lepljenjem po ivicama tanjira i činije.

DSCN2159

Završeno izgleda ovako

DSCN2160

Sa zlatnim konturom  sam iscrtala i tačkice po šoljicama

-donja šoljica

DSCN2170

– gornja šoljica

DSCN2164

-i po ivicama činijice

DSCN2166Usledilo je još i završno lakiranje i moj stalak je gotov

DSCN2172

Još samo da ga za Božić napunim kolačima!!!!!!

DSCN2169  DSCN2174

 logo2

Ostavite odgovor

