Engleska musaka sa kobasicom

Još jedan usvojen recept iz novina, i odomaćen uveliko.

Pravila sam ga nekoliko puta i svi zadovoljni, a ja naročito – ne traži previše truda.

DSCN1967

(svakako je ukusnije od ove moje musave slike)

Potrebno

– kg krompira

– par sušenih kobasica

– 4 ili 5 jaja

Skuvati krompir u ljusci, kao i jaja. Kobasicu iseći na kolutiće.

Uključiti rernu na 200 stepeni. Kuvani krompir oguliti i seći na kolutiće, malo posoliti i redjati u pouljenu tepsiju, ili vatrostalnu posudu. Preko krompira stavljati kolutiće kobasice a nja njih kolutiće kuvanih jaja. Opet staviti kobasicu i završiti krompirom.

DSCN1968

U činijici umutiti jaje (ja sam imala viška kuvanih pa sam zdrobila žumance), kašiku-dve pavlake i malo mleka. To preliti preko musake

DSCN1969

i zapeći u prethodno zagrejanoj rerni oko dvadesetak minuta ( ako rerna dobro greje 🙂 može i petnaest).

Pojedeno pre nego što sam stigla da uslikam po vadjenju iz rerne, i ostali mi samo sudovi za pranje .

sudovi

Ostavite odgovor

