Tea box – u mojoj varijanti :)

DSCN2004

Još jedna radionica prošla. Tema -ukrašavanje kartonske kutije dekupaž tehnikom.

Pošto sam velliki ljubitelj čajeva (odredjenih), odlučih se da napravim  Tea box.

Prvo sam ivice poklopca prefarbala bordo akrilnom bojom. Dok se ta boja sušila ostatak kutije ( i spolja i iznutra ) premazala belom akrilnom bojom.

Od drugog parčeta kartona napravila dve pregrade, prosekla po sredini do pola i takodje ofarbala.

Nakon sušenja na poklopac zalepila odabranu salvetu. Na ivice poklopca nanela jednokomponentni lak za raspucavanje a po obodu kutije iscrtala bordo tufne preko šablona koji sam napravila ( na papir odštampala uzorak sa tufnama, izbušila bušačem a potom prelakirala i sa jedne i sa druge strane kako se ne bi pokidao tokom upotrebe ).

Preko prosušenog laka utapkala belu akrilnu boju.

 DSCN2006

A unutrašnjost kutije , kao i pregrade ukrasila uzorkom koji sam takodje odštampala na jednom sloju salvete.

DSCN1991

Ukrasila malo i unutrašnjost poklopca,

DSCN1993

ubacila pregrade i zalepila da se ne pomeraju.

Na poklopac zalepila sjajne roza samolepljive kristalčiće

DSCN2007

i prelakirala.

Moja TEA box kutija je gotova i ponosno stoji u kuhinji.

DSCN1994

DSCN1997

DSCN2001

 

 

 

 

Ostavite odgovor

