Pizza pita od tankih kora

Kao svaka prava i savesna domaćica u kupovinu krećem sa spiskom. To bi trebala da bude neka vrsta preventive da se suviše „ne zanesem“ iliti „ne unesem“ u kupovinu. Mislim – trebalo bi cica!!!

Ali ne pali svaki put. I to iz pogrešnih razloga. Ponekad kad pokušavam da budem štedljiva kupim i više nego što mi nečega treba. Elem ovih dana u marketu ugledah „akciju“ – pakovanje salamica 2+1 gratis. Ne znam šta mi bi te ih uzeh. Možda to i ne bi bilo čudno da ja jedem salamu (uglavnom sam, bar 80% zagovornik i pobornik zdrave hrane – kašica, muslića, čorbica …onih 20% se odnosi na čokoladice, sladolede i slične slatke kremaste kalorične bombice kolacici), a i deca je jedu samo na pici.

I tako dodjoh kući, raširih  svoj ulov po stolu i počeh da merkam one salamice. ‘Ajd da je jedna- otišla bi za par dana, ali tri!!! možda da stavim u hladnjak!?!!

Sve uz uzdah otvorih frižider da ih odložim, i ugledah kore za pitu i sir. I konačno proradiše klikerčići. Pre neki dan sam prelistava neke stare Lise i Blic žene i tamo sam videla pica rolat. I brže bolje krenuh u pripremu.

Priprema:

-tanke kore

– 2 jajeta pomešana sa kiselim mlekom

– 300 gr tanko nasečene salame (ima se može se 🙂 )

– 200 gr izrendanog tvrdog sira

– 100 gr belog sira

– kečap pomešan sa pola šolje kuvanog paradaiza

– origano

DSCN1813

Stavila sam dve kore jednu na drugu i premazala sa par kašika umućenih jaja sa kiselim mlekom.

DSCN1814

Preko toga koru koju sam premazala kečapom i preko poredjala kriške salame

DSCN1815

Preko toga još jednu koru preko koje sam stavila mrvljeni beli sir

(zaboravila da slikam 😦 )

Pa preko toga još jednu koru koju sam takodje premazala malo sa smesom od jaja i posula narendanim trapistom i origanom

DSCN1816

Zamotala kao rolat

DSCN1817

I kad sam iskoristila sve kore stavila da se peče u zagrejanoj pećnici pola sata na 190 stepeni

DSCN1818

I pizza pita gotova, poslužena i pojedena,

DSCN1825

ostala samo slika do sledeće ture !!!

Ostavite odgovor

