Praznici nam stižu tra-la la-la la

DSCN1738Otkad znam za sebe Nova godina mi je omiljen praznik. Od momenta kada ugledam prvi postavljeni ukras u nekoj radnji ili na ulici uhvati me praznično raspoloženje i drži me do…31 decembra :(. Možda mi bilo pravilnije reći da mi je to omiljeni pretpraznik.

Još ako ima snega, onda je doživljaj potpun.

A onda nastupa prava pomama za traženjem namotanih venčića od grana, novogodišnjih salveta, glitera svih boja i oblika, kartona i kartončića…potkrovlje ostaje u haosu a ja srećna i zadovoljna u kuhinji terorišem ukućane.

Ove godine sam počela sa venčićem od rolni wc papira i ukrasa od slanog testa.

DSCN1685Rolne sam isekla na 6 delova. Isečene delove sam premazala zelenom akrilnom bojom i nakon sušenja ih spajala drvofiksom (potpomažući se i štipaljkama). Prvo po dve a potom te dve sa druge kako bih dobila „cvet“ sa četiri latice.

DSCN1689

Za prvi, donji, deo venčića sam napravila osam takvih „cvetića“ koje sam spojila pištoljem za lepak. Za gornji deo sam napravila još pet cvetića. Pre nego što sam spojila ova dva dela, ivice sam premazala zelenim gliter lepkom.

DSCN1686

Kad se lepak osušio, spojila sam gornji i donji deo i napravila slano testo za ukrase (crvene bobice)

Za slano testo sam uzela

– malu šoljicu soli

-malu šoljicu vode i

-dve male šoljice brašna.

To sam zamesila i dobro izradila a potom kidala male deliće i pravila bobice koje sam ostavila na radijatoru da se osuše i stvrdnu.

DSCN1706

Sutradan sam ih ofarbala crvenom akrilnom bojom i lepila po tri na centar gornjih cvetića na venčiću. Na svaku kuglicu crnom bojom iscrtala tačkicu i malo posula belim gliterom da izgleda pomalo „smrznuto“.

DSCN1748

DSCN1750

Još samo da stavim trakice i okačim ga na prozor.

Dok me je držala euforija pravljenja ružica napravila sam desetak komada i bez drškice te sam to stavila na drugi venčić za vrata:

DSCN1695

DSCN1690.

A tu su i slikice zimske idile napravljene dekupaž tehnikom na šperploči, ukrašene veštačkim snegom (deo drvofiksa+deo vode+sode bikarbone da bude gusto ali razmazivo) i gliterom.

DSCN1732

Biće toga još ziveli

Jedno mišljenje na „Praznici nam stižu tra-la la-la la

Ostavite odgovor

