Ruže od lišća

DSCN1659

Volim sve boje jeseni.

I dok drugi uglavnom čiste lišće i kukaju zbog dodatnog posla, ja ga skupljam, i unosim u kuću, odlažem medju listove knjiga, i uživam u njihovoj lepoti smišljajući šta bih mogla da napravim od njega, da mu sačuvam lepotu još malo.

Danas sam opet unela u kuću malo jesenje lepote

DSCN1656

i malo se poigrala.

Skinula sam lišće sa peteljke

DSCN1660i počela da pravim svoju jesenju ružicu.

Svaki listić sam presavila na pola i obmotavala oko peteljke,

DSCN1662 DSCN1663

a potom još  pričvrstila koncem.

DSCN1664  DSCN1667

DSCN1665 DSCN1668

Kad sam namotala sve listiće, isekla sam traku od zelenog krep papira i obmotala oko listića i petljke,

DSCN1669 DSCN1670

I prva ružica je tu.

DSCN1679

DSCN1682

Kad skupim još, biće i buketić :))

 

 

 

 

 

2 mišljenja na „Ruže od lišća

Ostavite odgovor

