Krempita za 20 minuta

DSCN1651Ha, Džejmi Oliver sprema obroke za 15 minuta, ja sam počela kolače. Eto kako gledanje kuvarskih kanala deluje na mene. U stvari meni je trebalo ipak malo više, celih 20 minuta da napravim krempitu.

Nisam imala nameru da pravim krempitu. Po glavi mi se vrzmala madjarica, ali dok se pilence peklo u rerni a ja malko rolala svoje rolnice, zagledajući novine pri seckanju, pronadjoh u njima ovaj recept krempite.

Nisam je pravila sto godina. Krajnje vreme za malo ponavljanja gradiva. Na spisak za kupovinu – predvidjenu posle ručka ubacih kore za krempitu i pudinge od vanile. Počela sam u 15 časova, završila u 15 i 20.

Potrebno:

kore za krempitu

litar mleka

3 pudinga od vanile

6 belanaca

9 + 4 kašike šećera

1 vanilin šećer.

Od litre mleka odvojiti oko deci mleka za razmućivanje pudinga, a u ostalo dodati 9 kašika šećera i jedan vanilin i staviti da se mleko greje na srednjoj vatri povremeno mešajući da se šećer rastvori. U činijici razmutiti pudinge tako da nema grudvica, a potom u drugoj činiji staviti 6 belanaca i uz postepeno dodavanje 4 kašike šećera umutiti ih u čvrst šne. Kad ste umutili belanca ako treba pojačajte vatru da mleko zavri i skuvajte puding. Kada je puding skuvan, smanjite vatru na najmanje i polako mešajući dodajte kašiku po kašiku umućeni šne u puding.

sjedinjenu masu sipajte preko jedne kore i poravnajte je, a potom narežite drugu koru na kvadratiće i složite na fil. Pospite prah šećerom.

DSCN1649

Krempita je gotova. Fil je lagan i vazdušast. Ukućani zadovoljni, te odlučih da recept sačuvam i za neki drugi put.

DSCN1653

3 mišljenja na „Krempita za 20 minuta

Ostavite odgovor

