Makeover stare trpezarijske stolice

Skoro mesec dana sredjujemo jedan objekat kako bismo napravili prodajni prostor i uposlili mene nezaposlenu, pošto posla nema pa nema (a kako vreme više prolazi teško da će ga i biti). No nisam počela ovaj post s’ namerom da kukam.

Elem, naradismo se pošteno: farbanje, bojenje, nošenje i prenošenje ali ga nekako privedosmo kraju. Moje novo radno mesto je spremno – samo fali stolica. Padoše mi na pamet stare trpezarijske stolice iz potkrovlja te odlučih da jednu ofarbam i preimenujem u svoju radnu i paradnu stolicu. Suprug pristade ne znajući šta ga čeka.

DSCN1600

Izabrah jednu i iznesoh je u dvorište. Dobro sam je išmirglala da uklonim stari sloj laka, prebrisala i prefarbala belom akrilnom bojom.  Sreća pa je taj dan bio sunčan jer me već sutradan kiša poterala iz dvorišta te se ponovo vratih u potkrovlje sa sve stolicom.

I tu poče igranka. Bacih se na šmirglanje ivica i drugih delova (uspela sam da dobijem i žulj na palcu koliko sam se unela u posao), a potom izlepih salvete i salvetice i na kraju – 2 sloja akrilnog laka.

DSCN1630-001

Kad se osušila sva ponosna donesoh je da je pokažem suprugu – koji se sav narogušio kada je video krajnji rezultat. I uz komentar kako ne otvaram igraonicu i kreativnu radionicu već ozbiljnu prodavnicu kategorički odbi da moje delo prodavnicu krasi.

Stolica je završila u ćerkinoj sobi a ja dobih „ozbiljnu“ stolicu kako i dolikuje odrasloj poslovnoj osobi.

Evo još malo detalja:

DSCN1629 DSCN1626

DSCN1632 DSCN1627

4 mišljenja na „Makeover stare trpezarijske stolice

    • Hvala Danijela,
      drago mi je da vam se dopada. I ja volim vintage etikete i natpise …:)) da mi dopuste ja bih i nove stolice „sredila“, al’ mi ne daju 😦
      poz

Ostavite odgovor

