Gastro-blog igrica

Ovih sam dana bila prezauzeta  (i preumorna  ) te me nije bilo na blogu i oko bloga jedno vreme.

Iznenadila sam se kad sam videla da me Micimano, kreatorka bloga Šta se kuva   nominovala za Gastro igricu. Mene, ne baš neku kuvaricu!!!! Mislim nije da mene kuvanje ne zanima. U mom potkrovlju medju odloženim časopisima ima bar dvadesetak Kuhinjica, debeli nasledjeni internacionalni KUVAR,

DSCN1623

strpljivo čeka retke trenutake pažnje, a Foodgawker – aah, znate ono – jedna slika hiljadu reči – e onda je ovo milion reči koje vas ostavljaju bez reči, pa Mezze  , Bakina riznica  …i moraću da napravim pauzu da trknem do kuhinje jer sam ogladnela samo od prisećanja…

No da ne dužim- smisao igrice je da se odgovori na postavljenih 11 pitanja, a potom da se  postavi 11 drugih pitanja na koje treba da odgovore drugih 11 blogera kojima se uputi izazov.

Dakle da počnem:

1. Koja hrana vas čini srećnim?

tumblr_mwoursgK4h1qa9omho1_500

http://www.dontcallmebetty.tumblr.com

Voće. Mada ponekad ne znam da li više volim da ga gledam ili da ga jedem. Oduševljava me miris jabuka, sočnost lubenica, boja šljiva, ukus kajsija, savršenstvo malina….Raznolikost predivnih ukusa i boja. Definitivno voće. I sama pomisao je dovoljna da mi izmami osmeh.

2. Smatrate li da ste gurman?

Ne! Nisam gurman. Volim hranu, vaga mi je svedok. Ustvari iskrenije bi bilo reći da ne volim kada sam gladna. Taj osećaj mi smeta i pomalo me blokira. A da ne pričam o knjizi ili Esmeraldi (kako mi ćerka nazva lap-top, još uvek ne znam razlog) koji su mi česti gosti pri jelu – nema tu gurmanluka. Ič  :)).

3. Kako održavate liniju (da li se bavite sportom, nekom rekreacijom ili se samo zdravo hranite)?

laurel-and-hardy-dancing-smiley-emoticon

http://www.dontcallmebetty.tumblr.com

O gde me nadje. Koju crnu liniju? Podebljanu?!!

Dobro, nije baš da se kotrljam, ili da me lakše preskočiti (mada nešto s’ godinama i tome lagano naginjem) ali kao tešim se da se kao ne dam. Malčice jogiram, prija mi predveče malo opuštanja i istezanja pred spavanje. A i nisam ljubitelj neke teške hrane, volim zrnevlje, musli, čorbice…S obzirom na upravo priznatu netolerantnost kad je glad u pitanju i mojoj sklonosti da počesto nešto čalabrcnem možda me upravo to spašava da sam još uvek bar ovalna a ne okrugla.

4.Gde nalazite inspiraciju za kuvanje?

young french  cheef

http://www.dontcallmebetty.tumblr.com

Svugde. Na pijaci, u razgovoru sa mamom, prijateljicama, na već spomenutim i brojnim nespomenutim sajtovima.

5. Da li volite da menjate posuđe ili se držite strogo proverenih šerpi, lonaca i poklopaca?

Uh, o tome, odnosno tome baš nisam nikad pridavala neku pažnju. Da me ne shvatite pogrešno, nije da ne obraćam pažnju na posudje, ali posudje koje imam koristim dok je ispravno, ako se ošteti, ili je već staro, ili ako nešto nemam a znam da će mi trebati kupim novo i to je to. Nemam omiljeni pleh, šerpu, mada, ako malo bolje razmislim  polako razvijam sve veću naklonost prema dubokim tiganjima u obliku voka. Skoro sam kupila jedan keramički a pre neki dan sam se zatekla kako sa čežnjom odmeravam drugi !?! Dosad sam sa čežnjom odmeravala tašne, cipele a sad tiganje. Lele!!!

6. Šta je i koji je za vas najveći uspeh u životu?

Možda to što sam ostala normalna u ovim ludim vremenima ( ili se bar nadam da jesam). Što sam sačuvala u sebi dovoljno ljubavi da ne osudjujem, dovoljno nade da verujem i dovoljno snage da idem dalje.

7. Najveći izazov za vas je…?

Verovati i dalje u bolje sutra, koje polako postaje prekosutra, pa prekoprekosutra….ali i dalje tvrdoglavo verovati da će to ipak biti bar tamo neko…sutra a ne malo sutra.

8. Šta je to što vas je najviše iznerviralo u životu, ili šta vas najviše trenutno nervira?

Sem Pinka? (izvinjavam se svima koji vole Pink) Sve veće odsustvo ljubaznosti, saosećajnosti a sve veće prisustvo grubosti, nasilja… U stvari nije to toliko ni nerviranje koliko već i strah kad pomislim kuda će  nas to odvesti.

9. Da li verujete u „ljubav na prvi pogled“ i u „drugu šansu“?

promise

http://www.dontcallmebetty.tumblr.com

Ma šta ja znam, nisam osoba od jednog pogleda, uvek ih bacim bar par da se uverim da mi nešto nije promaklo pa sam valjda tako i te ljubavi više zagledala, te mi té na prvi pogled nisu baš uspevale, a ovih dana i meseci me nešto i ta druga šansa zaobilazi ( bar na društveno- državno – poslovnom planu).

p.s. ali moram priznati da sam bila pasionirani sakupljač sličica Sare Kej –

ljubav je….

10. Šta radite kada ništa ne radite?

Igram se.

11. Gde sebe vidite za 10 godina?

Pa iskreno se nadam u penziji, na nekom kružnom putovanju po Italiji, kako se guram medju turistima i poput japanaca ne prestajem da škljocam foto-aparatom,mobilnim, tabletom ili već nekim novijim čudom tehnike i elektronike.

exhausted od mene dosta.

Mojih 11 pitanja su:

1. Kojih 10 stvari niste uradili a želite da uradite?

2.Slano vs slatko?

3. Knjiga koju ste zadnju kupili?

4.  Omiljeni  junak iz stripova vam je…?

5. Šta najčešće kuvate?

6. Jelo vašeg detinjstva?

7. Koji vas mirisi vraćaju u detinjstvo?

8. Idealna božićna trpeza za vas je…?

9. Uzgajate li začinsko bilje?

10. Idealna turistička destinacija za vas je…?

11. Vaš najveći strah je…?

Ja neću imenovati nikoga, ne zato što ne želim već zato što ne poznajem 11 blogera (tj oni ne poznaju mene) koje bi mogla da pozovem da se igraju sa mnom. Zato upućujem poziv svima koji bace pogled na moj blogić, ako volite da se igrate, ako ste voleli da popunjavate leksikone, pridružite se, odgovorite ili prosledite nekome čije biste  odgovore  voleli da pročitate.

3 mišljenja na „Gastro-blog igrica

  1. Hvala Nana što si prihvatila igru. Zadovoljstvo je upoznavati nove ljude, pa makar i kroz ovakve kratke forme 🙂 Čitamo se…

    • Hvala tebi što si me uključila u igru.Ti si verovatno dosta mladja od mene pa se možda i ne sećaš ali mene je ovo podsetilo na spomenare i leksikone koji su bili aktuelni u moje doba (čoveče kao da sam iz kamenog doba – nova era NANOZOIK tamo negde izmedju mezozoika i kenozoika 😦 )
      Pozdrav :))

      • Hahaha…ne sekiraj se Nana, imam i ja jedan leksikon iz mog doba 🙂 Čini mi se da leksikoni nikako ne izlaze iz mode, da su bezvremeni… jer evo i moja deca su počela da ih donose kući i popunjavaju 😀

Ostavite odgovor

