Bela dekupaž papirna korpica

DSCN1537

Još jedna korpica sa dnom od kartona koje je ukrašeno dekupaž tehnikom.

Ovaj put je u pitanju četvrtasto dno – od debljeg kartona koje sam prefarbala belom akrilnom bojom, ukrasila željenom salvetom, izbušila, provukla rolnice te napravila ukrasni, početni red od crvenih rolnica.

Potom sam počela da pletem oko kalupa belim rolnicama,

DSCN1433

DSCN1434

DSCN1437

DSCN1439

Nakon što sam isplela željenu visinu za prednju i zadnju stranu,

DSCN1447

na bočnim stranama sam počela da ukidam „petlje“, kako bih dobila kosinu tj oblinu.

DSCN1450       DSCN1452

Kad sam oplela bočne strane, napravila sam završni red od uspravnih crvenih rolnica. Prvo sam ih provukla jednu ispod druge, prema spolja (kao na slici)

DSCN1456

DSCN1459

DSCN1460

a potom sam rolnice provlačila ispod dve naredne i uspravljala prema gore.

DSCN1465

Kad sam odradila ceo red, krajeve sam provukla unutra, skratila i malo učvrstila lepkom.

DSCN1466

Napravila sam srce od par tanjih rolnica. Jednu rolnicu sam savila u obliku srca a potom drugu obmotavala oko nje.

DSCN1478

DSCN1479

Odštampala sam dva motiva:  „Thank you“ i „with love“, na salvete i nalepila na korpicu sa prednje i zadnje strane.

DSCN1538

DSCN1536

a zatim  zalepila i srce.

DSCN1547

Isekla sam dva parčeta kanapa koja sam provukla sa strane korpice i obojila ih belom akrilnom bojom.

DSCN1541

Sa unutrašnje strane su napravljeni najobičniji čvorići da se kanap ne izvuče.

Potom sam celu korpicu prelakirala akrilnim lakom i poklonila ćerki (ljubi je majka)

pusa

Evo još malo slikica dok je korpica tu

dno korpiceDSCN1539

DSCN1545DSCN1534

DSCN1543

DSCN1542

P.S. izvinjavam se na lošijim snimcima, slikala sam jako kasno i malo me blic trenirao a i umor me savladao.

13 mišljenja na „Bela dekupaž papirna korpica

Ostavite odgovor

