Papirna „enjoy your day“ činijica

DSCN1417

„Enjoy your day“ činijica od papirnih rolnica  – završen primer iz jednog od prethodnih postova.

DSCN1329

Kad sam isplela činijicu prema kalupu, izvadila sam kalup i napravila sam tj isplela  još par redova sužavajući ih prema unutra i potom završila. Nakon toga sam činijicu premazala razblaženim drvofiksom. Kad se osušila  sundjerčićem sam ovlaš nanela braon i ponegde oker akrilnu boju i prelakirala akrilnim lakom.

Pošto sam htela da na činijicu stavim platnenu etiketicu na pinterestu sam našla motiv koji mi se svideo  i odštampala sam ga na trećem (zadnjem) sloju salvete (koji sam parčićima selotejpa pričvrstila za kopir papir da se ne cepa).

DSCN1408

Odlučila sam se za ENJOY YOUR DAY nalepnicu, isekla je, i uzela dekupaž lepak za tkaninu (imam ga već neko vreme i bilo je  krajnje vreme da se isproba).

DSCN1409

Parče tkanine premazala sam lepkom malo šire nego što je površina nalepnice, stavila salvetu na tkaninu i pre nje takodje nanela tanki sloj lepka i ostavila da se osuši.

DSCN1410

Kad se lepak osušio, preko tanke tkanine nalepnicu još malo fiksirala peglom, a potom sam je isekla malo šire od nalepnice i pravila resice –

DSCN1413.

Pripremljenu tekstilnu nalepnicu sam zalepila na činijicu i ukrasila  mašnicom od rafije.

DSCN1428   DSCN1427

Još malo slikica:

DSCN1415

DSCN1414

5 mišljenja na „Papirna „enjoy your day“ činijica

  1. Draga NanaOg, radovi su Vam prelijepi! Već neko vrijeme se interesiram za pletenje predmeta pomoću papirnih rolica. Pogledala sam dosta video uradaka na tu temu, ali nigdje nisam naišla na ovako lijepo objašnjeno kao na Vašem blogu. Svaka Vam čast što svoja iskustva i znanja tako nesebično djelite, molim Vas nemojte odustati. Radila sam neki dan ukrasnu košaricu za bocu po Vašim uptutstvima kao i držač za podmetače i super mi je ispalo. Lijepi pozdrav…

    • Danijela,
      pre svega hvala vam na lepim rečima.
      Drago mi je što vam se dopada blog i ako sam vam bar malo pomogla. Nisam ja baš neki veliki stručnjak ali zaista to volim i uživam u tome.
      Želim vam puno uspeha i pre svega zadovoljstva u radu.
      Pozdrav!

  2. Ovo je tako lepa korpica, kao i ostali vaši radovi. Deluje mi komplikovano dok ovako gledam, al moraću da promam i sama nešto da napravim…dopadaju mi se ovakve zanimacije…Pozz

Ostavite odgovor

