Hipi kasica-prasica

DSCN1217

U jednoj od natrpanih gajbi koje su mi naslagane u potkrovlju naišla sam i na malu metalik kasicu prasicu dobijenu u banci pre godinu dana. Kako mi podsećanje na banku ne treba – dovoljna mi  je i ona rata kredita svakog meseca, ostavljena je da čeka dobijanje ne nužno lepšeg, ali svakako novog identiteta.

I dočekala.

Prvo sam je dobro išmirglala, prefarbala belom akrilnom bojom i drvofiksom nacrtala oči, repić i malu šaricu oko otvora za novčiće. Dok se drvofiks sušio tražila i  našla neku precvetalu salveticu za ukršavanje.

DSCN1207

DSCN1209

I počela sa cepkanjem i lepkanjem cvetova i cvetića, jedan po jedan dogod je bilo slobodnog mesta na kasici. Kao da je dekupažirana u vreme dece cveća.

DSCN1213

Kad se lepak osušio malenom uzanom četkicom i lila akrilnom bojom bojila delove salvete koje su višak i nanosila boju izmedju cvetića (nisam nešto potrošila mnogo boje moram priznati).

DSCN1215

Na oči,njuškicu,  uši, šaru oko otvora i repić sam stavila malo ljubičastog glitera u lepku

DSCN1225

DSCN1221-001

Kad je prasence konačno bilo u punom cvatu prelakirala akrilnim lakom, i posle sušenja stavila u sobu.

DSCN1222

DSCN1218

I sad ga gledam tako nakindjurenog.

I razmišljam – ako samo ubacim novčić za svaki nalepljeni cvetić ima da mi štednja procveta kao ovo hipi prasence  .

Ostavite odgovor

