Papirna korpica ukrašena trakom i dekupaž tehnikom

DSCN0948

Evo – završena korpica iz posta

Pletenje od papira – dno od kartona

Kad sam uspravila rolnice uz kalup, nakon opletena dva reda uz svaku postojeću rolnicu sam dodala još jednu i plela oko 6 cm.

DSCN0918   DSCN0919

Nakon toga po jednu rolnicu izvila unazad i uz kalup ostavila opet samo po jednu rolnicu oko koje sam nastavila sa pletenjem narednih 4 cm.

DSCN0920

Gledano odozgo izgleda ovako:

DSCN0922

Kad sam oplela tih 4 cm, rolnice koje nisu bile uz kalup tj oko kojih nisam plela, vratila sam uz kalup, ukrstila i ponovo spojila sa prethodnim rolnicama.

DSCN0928Nastavila sam sa pletenjem još par redova i potom završila.

DSCN0932

Kad sam na ovaj način odradila ceo krug, krajeve sam provukla prema unutra, skratila i dodatno učvrstila sa malo lepka.

Sundjerčićem sam na korpicu nanela malo bele akrilne boje ( preko sive ), prelakirala akrilnim lakom i ostavila da se osuši.

Kad se lak prosušio provukla sam rozu satensku traku iza ukrštenih rolnica i vezala mašnicu.

DSCN0955

DSCN0951-001

DSCN0953

Izvrnuta izgleda ovako

DSCN0954

Ostavite odgovor

