Duguljasta plava papirna korpica sa pregradom

DSCN0925

U kupatilu mi vlada hroničan nedostatak prostora. Fale mi police ali zbog nekih drugih neodložnih radova, to mora sačekati svoj red te sam kao neku zamensku varijantu napravila od papira ovu duguljastu korpicu sa jednom pregradom.

Dimenzije korpice su 50cm x 15 cm x 10 cm (visina).

Za dno sam postavila 5 uzdužnih rolnica

DSCN0863

Za početak pletenja rolnicu presavila na pola

DSCN0864

i počela

DSCN0865  DSCN0866   DSCN0867

na kraju reda presavila rolnice i „plela unazad“

DSCN0868   DSCN0841

Kad je dno bilo ispleteno naknadno sam ubacila rolnice sa strane, za pletenje zidova korpice.

DSCN0898-001Nakon što su ubačene rolnice sa strane, prvo sam napravila  pregradu na ispletenom dnu.

Provukla sam rolnice kroz dno

DSCN0900  DSCN0901

provučene rolnice pričvrstila štipaljkama za kalup i oplela željenu visinu na isti način kao i dno.

DSCN0903  DSCN0904

Potom sam postavila kalupe, uspravila rolnice oko kojih se plete  i počela zid korpice. Za početak sam prvo presavila dve rolnice i stavila oko 1 i 3 uspravljene rolnice. Potom sam prvi krak prve presavijene rolnice provukla iza 4 uspravljene rolnice, kako je prikazano na drugoj slici

DSCN0910-001  DSCN0911-001

i tako svaki sledeći od četiri kraka a kao rezultat  se dobija „pletenica“.

DSCN0912Kad je opleten tajprvi red dalje sam  nastavila redovno sa dve rolnice.

Na svakih nekoliko redova (kod pregrade), rolnicu koja je išla iza potke, provlačila i kroz samu pregradu da je učvrstim za korpicu.

DSCN0913   DSCN0914

Na taj način pregradi nije bilo potrebno naknadno učvršćivanje.

DSCN0907

Nakon 10 cm opletene visine, završila sam pletenje, isekla višak rolnica i malo ih pričvrstila lepkom.

Dodala ručke od 4 provučene i uvrnute rolnice

DSCN0915

Napravila par zvezdica i kružića od preostalih rolnica i zalepila ih na prednju stranu kao ukras.

DSCN0916

Korpicu sam  premazala razredjenim drvofiksom i nakon sušenja nanela malo bele akrilne boje preko zvezdica i kružića kao i na obod i ručkice,

DSCN0924

i  sačekala da se boja osuši pa prelakirala akrilnim lakom,

DSCN0923

napunila adekvatnim sadržajem  :)) i postavila u kupatilo.

DSCN0926

2 mišljenja na „Duguljasta plava papirna korpica sa pregradom

Ostavite odgovor

