Papier mache ptičica

DSCN0859

Jeste mala i debeljuškasta, kao što je moja ćerka odmah primetila,(povukla na gazdaricu :/) ali je to moj prvi „projekat“ od papirne kaše. I kao takav zaslužio je svoje mesto pod suncem ovog bloga.

Telo – izduvano jaje

glava – loptica od zgužvanog parčeta papira

kljun, krila i rep – isečen karton

i papirna kaša za oblaganje.

DSCN0801

Parčetom molerske trake sam prilepila lopticu zgužvanog papira na jaje, kao i kartonske dodatke za krila, rep i kljun te sam preko svega postepeno stavljala  tanki sloj papirne kaše.

DSCN0874

DSCN0877   DSCN0878

Kad sam je celu obložila ostavila sam je da se suši 24 sata. Pošto je tanak sloj u pitanju nije bilo potrebno više vremena. Kad se osuši bude zaista tvrdo i čvrsto,

kao ova DSCN0832 ptičica.

  Malo sam i šmirglala i to nešto grubljom šmirglom, a ne onom koju ponekad upotrebljavam za dekupaž .

Premazala sam je razredjenim drvofiksom

DSCN0803

nakon sušenja još malo popravila tj dodala papirne kaše gde je trebalo ( na krilima i kljunu napr), Prosušila, opet malo išmirglala i  ofarbala belom akrilnom bojom sa tek nešto malo dodatka smedje na kljunu, krilima i repu ( da razbije monotoniju).

Anatomiju nisam proučavala, i sigurno nije remek delo, ali se dosta stvari može napraviti – od činijica, nakita, ukrasa pa sve do- za one veštije i talentovanije – figurica.

DSCN0872

Ono što je bitno  a to je da je zabavno  i za decu a i za odrasle :))

 

2 mišljenja na „Papier mache ptičica

  1. ӏt’s a shame you don’t have a donate button! I’d certainly donate tto this outstanding Ƅlog!
    I guess for now i’ll sеttle foг book-mɑrking and adding your RSS eed
    to my Gоogle account. I lookk forward to new updates and wilkl talk about this site with
    my Facebook group. Chat soon!

Ostavite odgovor

