„Lepršavi“ podmetači za čaše – od papira

…ups! I did it again!…

DSCN0703

Evo ga, još jedan komplet podmetača od papirnih rolnica za moju ćerku. Svideli joj se oni prethodni pa zatražila jedan komplet za svoju studentsku garsonjericu. Kad sam je pitala hoće li i ona motiv ružica ili nešto drugo – leptiriće, neke  cvetiće, jednobojne  – odlučila se za leptiriće.

Kod nas nema salveta na komad pa kad mi se nešto svidi kupujem celo pakovanje (nikad potrošiti ), tako eto imam i pakovanje salveta sa leptirićima. Ali ne samo da imam dvadeset salveta sa leptirima već i na svakoj salveti ima odštampano  tridesetdva leptira i leptirića (nije me mrzelo da brojim) , te sam se, priznajem, malo „zanela“ pri ukrašavanju. Treba i udomiti te silne leptire.

DSCN0695Šarene se k’o buvlja pijaca, a otišla samo jedna salveta!!!!

DSCN0685

DSCN0686

Znam ja da moje dete voli leptiriće, ali sad se samo nadam da ih ono baaaaaaš voli :))

I korpicu sam napravila samo od nešto tanjih rolnica pošto je jednom rekla da joj se više svidjaju takve korpice.

DSCN0704 DSCN0708

Sve je radjeno na potpuno isti način kao i u

Podmetači od papirnih rolnica  i

Papirna korpica za podmetače

samo su upotrebljeni drugi motivi.

 

Ostavite odgovor

