Podmetači od papirnih rolnica

DSCN0633

Na stolu u dnevnoj sobi nezaobilazni rekvizit – podmetači za čaše. Ne zbog lepote, ma ne toliko ni zbog potebe već se jednostavno stvorila neka navika da budu tu, na dohvat ruke. Ako zatreba….Obični  plavi reklamni podmetači.

I kad god sednem da popijem kafu, ili čaj, i muž mi  tutne podmetač pod čašu obećam sama sebi, u sebi, kako ću napraviti druge. Ne obavezno lepše ali drugačije, sa dušom.

Konačno pre neki dan krenuh u realizaciju ovog obećanja. Dvoumila sam se da li da ih pravim od CD-ova ili od papirnih rolnica koje sam namotala čudo jedno, te se odlučih  za ovo drugo.

Za sada!!!!

DSCN0581

DSCN0583  DSCN0582

Pripremila sam sve što treba, rolnice, lepak, štapić tj žicu  (za početak) i počela.

Papirnu rolnicu sam prvo spljoštila tj ispresovala, stavila malo lepka na nju  i u početku motala oko žice, a potom nastavila bez nje.

DSCN0585  DSCN0586-001

DSCN0587  DSCN0588

Na rolnice sam celom dužinom nanosila  drvofiks. Svaku smotanu  rolnicu, po završetku, nakratko  „fiksirala“ štipaljkom dok sam pripremala tj presovala sledeću, u koju sam takodje stavljala malo drvofiksa jer sam rolnice umetala jednu u drugu.

DSCN0590  DSCN0592

I motala, motala….dok nisam namotala deset komada prečnika deset cm.

DSCN0593 DSCN0594

DSCN0596 DSCN0597

Napravljene podmetače  sam stavljala ispod par debljih knjiga da se izravnaju.

Nakon tretmana „liftinga“ premazivala sam ih razredjenim drvofiksom da još malo dobiju na čvrstini i osušene opet „prepeglala“ pod teretom (ako se koja slučajno izvitoperila), a zatim ih prefarbala belom akrilnom bojom.

DSCN0605

Malo dekupaža (nisam davno). Pri traženju odgovarajućeg motiva uvek nekako zapnem kod ove salvete.

DSCN0606

Volim ružice, a ovih imam celo pakovanje…pa da se ne baci.

Kako su se videle štraftice, prvo sam malenom četkicom i bež akrilnom bojom  prebojila „višak“ neposredno uz ružicu,

DSCN0607

a potom  sa malim komadom sundjera  utapkala bež boju oko motiva i po ivicama. Nanela sam i malo zlatnog glitera u lepku po ivicama (da udovoljim onoj devojčici u sebi).

  DSCN0610

DSCN0622

DSCN0628

Prelakirala akrilnim lakom, osušila i ….sela da uživam u buketu :))

DSCN0620

One reklamne, plave, dala mužu, nešto mu se baš dopadaju.

2 mišljenja na „Podmetači od papirnih rolnica

Ostavite odgovor

