Papirna korpica za podmetače

Pošto su podmetači gotovi na red je došla i korpica u kojoj će stajati.

DSCN0630

Kako je u pitanju malena vazdušasta korpica nije mi trebalo baš nešto puno rolnica. Za bazu sam uzela 2×3 rolnice, isplela dno prečnika12 cm.

DSCN0600Postavila kalup i oplela 2 reda, a potom ukrstila rolnice.

DSCN0602Oplela još 2 reda i

DSCN0603

završila.

DSCN0604

I nju sam prvo premazala razredjenim drvofiksom, a potom prelakirala akrilnim lakom.

DSCN0618

Normalno, kakav bi to ukras bio ako se ne ukrasi (kič – što bi rekao moj brat), malo rafije (uskoro ću početi sa autosugestijom – neću toliko koristiti rafiju, neću toliko koristiti rafiju!!!!) sa malo zlatnog glitera.

DSCN0619-001

DSCN0629

Dodala podmetače

DSCN0634

i to je to.

DSCN0626

DSCN0631

DSCN0637  DSCN0638

P.S. a sad mi se jedu i kolači pošto me ovako uslikano jaaako podseća na neku torticu sa sve čokoladnom glazurom!!!!

Jedno mišljenje na „Papirna korpica za podmetače

Ostavite odgovor

