Valovita papirna korpica

DSCN0567

Još malo eksperimentisanja.

Istina zamislila sam malo drugačije ali i ovde važi ono pravilo -nije kako je nameravano nego kako (hoće li biti suviše ako kažem) sudjeno!?!!!

Okruglo dno od 4×3 rolnice , ali sam počela prvo sa jednom rolnicom i nakon 6 redova dodala još jednu i dalje radila kao i dosad.

021

Kad sam oplela željenu veličinu dna – prečnika 25 cm, počela sam zid korpice, i šta da kažem, nisam uspela da nadjem odgovarajući model oko koga ću plesti  – sve je bilo ili premalo ili preveliko, ili se širilo, te sam na kraju uzela mali deo dimovodne cevi!!!!!

Najjednostavnije je ako se samo nastavi pletenje uz uspravljene rolnice, ali u tom slučaju može doći do pomeranja opletenih redova, ili  se vide praznine, te je najbolje prvo ukrstiti rolnice kad ih uspravimo a potom nastaviti pletenje oko rolnica, na taj način dobijemo jednu  donje ivice.

0211

Oplela sam pet krugova a potom sam nakon dve opletene rolnice, na sledeće dve stavila štipaljke (oko cevi) i plela iznad njih sledeća dva reda.

DSCN0562

Potom sam stavila još jedan red štipaljki iznad prethodnih i plela još dva reda. Završila ponovnim ukrštanjem petlji prvo prema spolja, a potom prema unutra, kako je prikazano u postu na korpici sa plutom

slika 1

slika 2

slika 3

Gotovu korpicu

DSCN0563

premazala razredjenim drvofiksom, ofarbala akrilnom bojom. Nakon sušenja malim sundjerčićem ovlaš nanela na površinu belu akrilnu boju i prelakirala.

DSCN0565 DSCN0569

Za kraj neizbežna rafija i mali detaljčić od slanog testa da razbije monotoniju.

DSCN0568

DSCN0574

DSCN0575

 

3 mišljenja na „Valovita papirna korpica

  1. Postovana,
    Odusevljena sam vasim radovima. Cak su me i inspirisali da pokusam i ja nesto da napravim. Zaista je sve lepo objasnjeno. Svaka vam cast 👍
    Posto sam nova u ovome, zelim da vas pitam koje akrilne boje koristite? Slikarske iz knjizare ili neke druge? I cime lakirate korpice na kraju? Oprostite na radoznalosti, ali zaista mislim da ste osoba koja je spremna da izadje u susret.
    Hvala vam puno na divnim savetima. Sigurno cu posecivati vas blog jos mnooooogo puta 😊

    • Hvala 🙂
      Koristim belu akrilnu farbu za beton ( kantica od 1l) koju po potrebi toniram tonerima za krečenje. Na kraju korpice lakiram akrilnim bezbojnim lakom. On je bezbojan, nije otrovan i na bazi vode je. Sve kupujem u farbarama a ne u knjižari.
      Drago mi je što Vam se sviđaju radovi. Zabavno je, igrajte se i uživajte. Pomoću koliko mogu. Pozdrav!

      • Hvala vam, puno ste mi pomogli. Do sada sam uradila dve korpice po vasim savetima ovde i ispale su super. Nisu savrsene kao vase, ali trudim se 😊
        Imam samo malu nedoumicu po pitanju drvofiksa. Nisam ga koristila do sada, pa ne znam da li mogu da ga koristim na obojenim rolnicama ili prvo da premazem njega pa onda da bojim korpice . I da li je potrebno bas svaku korpicu mazati njime?
        Hvala vam puno unapred. Puno pozdrava

Ostavite odgovor

