Papirna korpica kao bombonjerica

DSCN0421

U prethodnom postu sam pisala o poslužavniku koji sam napravila za prijateljicu, za rodjendan. Ali pošto je rodjendan za koji dan, a moja prijateljica je veeeliki ljubitelj slatkiša odlučila sam da joj napravim i malu korpicu u kojoj bi mogla na stolu da drži bombonice, da joj budu pri ruci.

U pitanju je mala korpica  postavljena bež platnom sa čipkom i poklopčićem.

DSCN0401

Prvo sam ofarbala rolnice u braon, na kartonu nacrtala šemu kvadratnog  dna 12×12 cm i oplela ga. Potom sam plela stranice i nakon 8 cm počela da završavam pletenje

DSCN0403

tako što sam uspravne rolnice podvijala jednu ispod druge, prvo na spoljnu

DSCN0404

a potom još jednom prema unutra. Skratila sam vrhove rolnica i malo ih lepkom učvrstila za unutrašnji zid kako ne bi štrčale.

Nisam htela klasičan poklopac već sam na već iscrtanoj šemi na kartonu poredjala rolnice (4 sa 4 kao i kod pletenja dna) i zrakasto ih raspodelila

DSCN0406

DSCN0405

i počela da pletem, u prvom redu po četiri a potom pojedinačno oko svake rolnice dok nisam isplela u veličini koja je prekrivala korpicu.

Za unutrašnji deo poklopca

DSCN0408

podvila sam rolnice koje čine osnovu prema unutra i podvukla ispod treće petlje . Obično to radim sa iglom, tako što tanku iglu za pletenje, ili žicu od bicikla provučem ispod petlje (ispod koje hoću da podavijem rolnicu) na nju navučem vrh te rolnice i povlačenjem žice provučem i rolnice

DSCN0409  DSCN0410

DSCN0411  DSCN0413

Kad su sve rolnice provučene, pošto su zbog provlačenja izgubile svoju čvrstinu, radi lakšeg pletenja u svaku stavim čačkalicu koju nakon pletenja potrebnog broja redova – izvučem.

DSCN0414  DSCN0415

Nakon pletenja vrhove rolnica podavijem prema unutra, premažem lepkom i učvrstim

DSCN0416 štipaljkama.

Kad se lepak osušio, na sredini poklopca sam stavila drvenu ručkicu koju sam pričvrstila malim šrafčićem i okolo sam zalepila papirni kanap kojim sam još malo ukrasila poklopac.

DSCN0427

Za postavu sam skrojila dno i stranice i izmerila dužinu čipke i to sam sašila,

DSCN0417  DSCN0419

Korpicu sam ukrasila malo sa zlatnom akrilnom bojom (malo boje nanela na parče sundjera i prešla blago preko površine korpice) i prelakirala akrilnim lakom.

I dodala rafiju …

DSCN0420

Još malo slika

DSCN0422

DSCN0423DSCN0433

DSCN0430

 

Jedno mišljenje na „Papirna korpica kao bombonjerica

  1. Povratni ping: Korpica sa visećim ručkicama | sve sto sam godinama skupljala

Ostavite odgovor

