Papirna korpa za časopise ili poslužavnik!!!

Pre par dana sam počela da pravim novu korpicu od papirnih rolnica sa namerom da je poklonim prijateljici za rodjendan.

Pošto sam primetila da časopise drži na podu odlučila sam da napravim četvrtastu ukrasnu korpicu u kojoj će moći držati časopise,

DSCN0393

ili ako ne moći će da joj posluži kao poslužavnik

DSCN0395

DSCN0398

za podnevni odmor i užinu na terasi.

 

Napravila sam ram od kartona za četvrtasto dno (radi čvrstine sam stavljala po dve rolnice)

DSCN0340

da se ne bi uvijao, odnosno deformisao pri pletenju, kod prve i zadnje potke sam stavila drvene štapiće DSCN0342koje sam, kad sam isplela dno izvukla.

Nakon par redova sam ukrstila rolnice radi dekorativnog uzorka

DSCN0353a potom

DSCN0355

ih ponovo spojila po dve da bih oplela još par redova.

Nanela sam malo lepka- drvofiksa  na dve rolnice,

DSCN0357   DSCN0359  DSCN0361

i malo ih pridržala štipaljkom da se slepe a potom oplela još tri reda. Nakon trećeg reda dodala sam još dve rolnice, oplela red sa četiri rolnice i završila.

Sa strane sam napravila tanje ručkice od četiri rolnice koje sam provukla ispod drugog reda, zalepila krajeve, uvrnula rolnice a potom i drugi deo rolnica provukla i zalepila krajeve.

0171

Ispletenu korpicu

DSCN0373

radi dodatne čvrstine uvek premažem razblaženim drvofiksom (2/3 drvofiksa i 1/3 vode) a na taj način se iskoriguju i neke manje nepravilnosti (ako se koji ćoškić nije najbolje zalepio….).

017

Mislim da sam najveći potrošač drvofiksa u bližoj i daljoj okolini :))

Nakon sušenja, prelakirala sam braon (mada zbog mog fotografskog (ne) umeća 😦 na nekim slikama izgleda kao tamno siva ) akrilnom bojom i na kraju izlakirala akrilnim lakom.

Još malo slika

DSCN0392

DSCN0391

 

 

 

13 mišljenja na „Papirna korpa za časopise ili poslužavnik!!!

  1. Ja sam odusevljena Vasim radovima, svaka cast, ko bi poverovao da su ovo novine? Da li mozete da mi kazete koliko ta jedna rolnica treba da bude duga i tanka, jer sam probala i rolnice nisu htele da se savijaju zbog debljine. Hvala Vam.:)

    • Pozdrav Mila,
      hvala.
      Što se tiče rolnica ako radim sa časopisima poput Lise ili lepote i zdravlje onda ih sečem na tri dela (uzduž), ako radim sa novinama formata politike (41X29) onda ih popreko sečem na 4 dela i motam ili na bambusov štapić ili na žicu od bicikla.
      Detaljnije sam opisala u postu
      https://mojevirtualnopotkrovlje.wordpress.com/2014/05/30/pravljenje-i-bojenje-rolnica-od-novina/
      Rolnice su mi najčešće dužine oko 30 cm i debljine pola cm, ali radila sam i sa manjim dimenzijama kako bi debljina bila oko 3 mm ukoliko želim neku manju korpicu da bi lepše izgledalo tj da ne bude predebelo pletenje.
      Nadam se da sam pomogla, što budeš više radila biće ti sve više jednake i biće ti lakše. Nisam brojala koliko sam ih bacala a koliko sam namotavala ponovo ako bi neka bila prekratka ili bi mi se odvila :))

  2. Povratni ping: Ručke za korpice – uvrnute | sve sto sam godinama skupljala

  3. Predivni radovi, divno ste objasnili nacin pletenja, vec sam isplela svoja tri remek dela 🙂 ,divan hobi, postala sam opsednuta sakupljanjem novina 😀

    • Hvala Majo i drago mi je zbog vaših radova. Zaista je lep hobi i svašta se može napraviti. Nažalost ja u zadnje vreme ne stojim najbolje sa slobodnim vremenom ali mi jako nedostaje pletenje. Želim vam još puno lepih radova : )
      Pozdrav!

  4. Prekrasan rad kao i uvjek.I sama se igram rado s novinskim tubama,pa i ja često mislim da dvrofix valjda proizvode samo za mene.Šalim se naravno.Pitanje:nerado radim kvadratne kutije ili košare jer nisam zadovoljna kako mi ispadaju uglovi.I drugo pitanje završni akrilni lak u spreju ili tekući?Hvala

    • Hvala, kvadratne korpe radim oko kartonskih kutija kako bi bile ravne i jednake, i koristim tećni akrilni lak pošto je jeftiniji i jedna konzerva mi dugo traje. A drvofiks – šta da kažem ukućani me već sumnjičavo gledaju (zbog reputacije lepka) a ja ga koristim gde stignem – korpice, dekupaž….još ću i šavove na krojevima početi da spajam drvofiksom 🙂

  5. Dobro vece zelim… Radovi su predivni, svaka Vam cast. Nedavno sam pocela da se bavim pletenjem od papirnih prutica, ali tek sad svoje radove farbam i lakiram, pa me interesuje da li se akrilni lak razredjuje pre premazivanja… Unapred zahvalna na odgovoru :)…Srdacan pozdrav

    • Svetlana izvinite što nisam ranije odgovorila.Nisam kući pa nemogu uvek do interneta. Ja ne razredjujem akrilni lak. Premažem jednom i kad se osuši nekad premažem još jednom. Mada mi je za manje korpice dovoljno jedanput.
      Hvala vam i još jednom izvinite.
      Pozdrav

Ostavite odgovor

