Shabby korpa od novina – sa pregradama

DSCN0319

Kad sam za prethodni post obojila gomilu rolnica u sivo odlučila sam da ih iskoristim i napravim jednu shabby kutijicu i istovremeno probam da napravim pregrade u kutiji kako sam videla na jednom ruskom sajtu.

Počela sam sa 4×3 rolnice i plela okruglo dno

DSCN0300

Sa gumicom ili malom šnalicom obeležim rolnicu od koje sam počela kako bih znala gde da završim da bude što pravilniji krug.

Krug je prečnika 24 sm, i nakon toga sam plela „zidove“ korpice, u visini 10 cm i tad sam završila .

Za poklopac sam isekla dva kruga od kartona u prečniku od  14 cm i na oba zalepila motive sa salvete sa shabby uzorkom. Kad se lepak osušio, gornji karton, tj salvetu sam premazala i dvokomponentnim lakom za raspucavanje, i nakon sušenja, kad se raspucao utrljala malo bronzane patine da se vide fine pukotine („porculanske“).

DSCN0311

Tek nakon toga sam na donji karton zalepila 24 rolnice i prekrila gornjim kartonom takodje namazan lepkom i preko toga stavila malo težu kutiju da se rolnice dobro zalepe.

Od kartona sam isekla veći krug kao podlogu za pletenje i raspodelila na 24 dela kako bi poklopac bio pravilno opleten,

DSCN0307

i započela pletenje. Kad sam došla do širine kutije ( 24 cm), okrenula sam gornju stranu poklopca dole, na poklopac stavila opletenu kutiju i plela oko nje da bi poklopac odgovarao. Oplela 6 redova i završila.

A potom sam počela da pletem pregrade.

Napravila sam kraće i tanje rolnice, oplela 3 pregrade, ali tako da sam sa svake strane ostavila oko 2 cm duže rolnice (taman deo koji je bio pod štipaljkom).

DSCN0303

Tim dužim delovima sam sa jedne strane zalepila pregrade jednu za drugu, a sa druge strane sam ih zalepila za zid korpice

DSCN0304 DSCN0305

Prefarbala pregrade bojom, na korpicu zalepila par cvetića

DSCN0314kao i na poklopac.

Ofarbala rafiju u plavo, zalepila oko slike na poklopcu i  dodala ukras od slanog testa.

Parče sundjera sam ovlaš premazala belom bojom i prešla preko rolnica, tek da se preko sive vidi malo beličaste boje i sve prelakirala akrilnim lakom.

Još malo slika

DSCN0318DSCN0323

DSCN0324

 

Ostavite odgovor

