Držač za papirne ubruse – od papira tj novina

DSCN0275

Danas sam završila držač za papirne ubruse.

Prvo sam napravila okruglu korpicu sa prorezom na prednjoj strani da može da se provuče papir

DSCN0219ali za razliku od prethodnih korpica ovde nisam plela dno. Isekla sam dva jednaka kruga od kartona, na jedan sam nanela lepak i poredjala rolnice od papira, odozgo prekrila drugim i stavila jednu šerpu sa malo vode preko da se lepak bolje uhvati.

Nakon toga sam plela par redova a onda isekla traku od kartona širine 5 cm, ubacila izmedju uspravnih rolnica (da ove praznine budu jednake visine, oplela dva reda iznad tog kartona, tako 2 puta , i na kraju oplela 4 reda skroz okolo.

Ovu korpicu ili šta god, sam premazala razblaženim drvofiksom ( sa malo vode) da joj da još malo čvrstine i ostavila da se suši.

U medjuvremenu sam spojila 9 rolnica i na dva mesta ih oblepila molerskom trakom a potom skroz obavila sa papirnim rolnicama da dobijem štap. Za dno sam motala rolnice na deblje igle ( po 1/4 lista Politike) i tako dobijene rolnice spljoštila oklagijom (bile su širine oko 1 cm) i namotavala oko improvizovanog „štapa“.

DSCN0241pp

Ove kružiće sam motala oko olovke, po dve spljoštene deblje rolnice (premazane lepkom) i potom ih malo obmotala gumicom da se lepak uhvati. Ukupno ih ima 11 i njih sam zalepila za centralni namotani deo. Obmotala malo trakom da se stegne, iDSCN0240takodje premazala drvofiksom.

Nakon sušenja sve obojila braon akrilnom bojom i prelakirala akrilnim lakom.

Nabacila papirni ubrus i držač stavila u korpicu.

012

Još malo slika sa drugih strana

DSCN0276 DSCN0277

Ostavite odgovor

