Novi „look“ plastične bočice tečnog sapuna

Imala sam par onih običnih plastičnih bočica od tečnog sapuna.

Obično kupim i dopunu pa ih dopunjavam ali one vremenom nekako postanu sive i nalepnice se pokidaju pa izgledaju veoma neuredno, onda kupim novu, dopunjavam par puta, ostavim, pa opet novu, i odlučila sam da prekinem vrzino kolo.

Bočicu sam dobro isprala i ostavila da malo stoji u toploj vodi sa sodom bikarbonom. Nalepnica se baš nije dala skinuti, to mi se nekad dešava i sa teglama ali tada koristim ulje. Tupom stranom noža sam skinula, lagano, koliko se dalo skinuti, a potom onaj lepak što je ostao premazala običnim jestivim uljem i trljala, morala sam ponoviti  nekoliko puta i kasnije dobro isprala sapunicom.

Osušenu bočicu sam malo išmirglala, vrlo blago finom šmirglom i prebrisala mokrom krpom.

Na sajtu KRPICE I KONCI sam svojevremeno pročitala jedan članak o „gruntu“ koji je nanošen na staklo da se boja bolje primi, pa sam i ja postupila na isti način. Izmešala sam 3 kašike drvofiksa, kašiku bele akrulne boje i kašiku tople vode te sam malim sundjerčićem utapkala na  bočicu.

DSCN0221

Pošto je bočica od boje postala bela, te pogodna za dekupaž, sa salvete sam iskidala ružu,

DSCN0222

nalepila i kad se i to osušilo, sundjerčićem nanela akrilnu boju boje vanile, jedino deo oko ruže sam nanosila malom, jako tankom četkicom, jer su se ponegde videle prugice.

Na graju svega nanela sam i akrilni lak, i moja bočica sad ima novi imidž 🙂

DSCN0228

i sa druge strane

DSCN0225

PS- sa jedne strane sam ostavila jednu uzanu liniju neofarbanu da vidim kad treba da je dopunim ( to je pri obradi bilo prekriveno molerskom trakom koju sam skinula pre lakiranja).

 

Ostavite odgovor

