Papirna korpica za zid

Evo još jedne papirne korpice.

Pošto patim od hroničnog nedostatka prostora htela sam da napravim par korpica koje bih pričvrstila, tj okačila na zid ostave, mada mislim da ću i u kuhinji morati primeniti isti metod, u koje bih odlagala stvari koje mi se sad nalaze na putu ili mi zauzimaju prostor na policama.

Ovo je mustra (generalna proba) po kojoj ću uraditi još par komada:

DSCN0186.

Prvo sam od kutije za cipele napravila „kalup“

DSCN0161

oko kojeg sam plela rolnice

DSCN0154 DSCN0160

Kad se dodje do kosine pletenje rolnica se nastavlja samo na zadnjoj i bočnim stranicama, s tim što se sa svakim novim redom ukida tj smanjuje broj uspravnih rolnica (potki) oko kojih se plete.

Potom sam pričvrstila krajeve, napravila ručkice, prefarbala, na prednjoj strani nalepila broj (namera mi je da ispletem po 3 korpice koje bih zakačila jednu ispod druge) i nakon sušenja prelakirala (mada bi bolji efekat bio kad bih napravila šablon samo za broj i naprskala ga sprejem na korpicu, bilo bi mnogo lepše!!!!).

Po kalupu skrojila lanenu postavu i sašila,

DSCN0162

i ubacila je u korpicu.

dc1

 

 

 

 

Ostavite odgovor

