Trbušasta papirna korpa

Dosad sam kao papir za papirne rolne koristila obične novine, časopise…ali kako mi se nakupilo i i onog kopir papira A4 formata, htela sam da isprobam da radim i sa njim, još sam pomislila kako ću taman dobiti jednobojne rolnice koje neću morati da farbam…ali…

uvek postoji  to ali…ispostavilo se da mi ovaj papir najmanje odgovara.

Prvo sam se namučila dok sam napravilne rolnice zbog čvrstine papira, a onda sam se dodatno namučila i zbog oblika korpice koju sam htela da napravim.

DSCN0099

Do pola je išlo, recimo glatko, jer sam  radila prema širokoj okrugloj činiji uskog dna, ali kada sam počela da sužavam prema gore, e tu je već ispalo svakako što se vidi i iz samog pletenja.

Elem, nekako sam završila, napravila poklopčić, koji je u svoj toj priči još ispao i najlepši. Stavila mu drvenu ručkicu, i izlakirala.

Zbog čvrstine rolnica korpica još najviše sliči kao da je napravljena od pruća a ne od papira, ali meni se čini da mi je ovo jedna od lošije napravljenih korpica.

Kopir papir više ne koristim, jedino još nisam probala da prvo ofarbam rolnice a onda pletem, to mi je sledeći radni zadatak. Još malo slika:

0091

Dimenzije : visina 32 cm  a širina ( i srednjem delu) 30 cm.

 

 

2 mišljenja na „Trbušasta papirna korpa

    • Pozdrav,
      čekam lepše vreme pa ću napraviti rastvor vode i akrilne boje (ne baš suviše redak) koji ću sipati u plastičnu četvrtastu posudu i preko staviti ili gazu, ili deo stare tanje mreže za komarce. Kako su rolnice od papira , da se bi raspale ili suviše omekanile, farbaću po 20 tak i to svega par sekundi pa ću ih mrežom izdignuti da se ocedi voda i složiti na tacnu, na sunce da se prosuše ili najbolje bi bilo poredjati ih u otvore stare cediljke (ali otvori moraju biti u prečniku oko 1/2 cm).
      Mada sam videla i varijantu da se vodeni rastvor boje sipa u plastičnu flašu šireg otvora pa se spuštaju rolnice prvo sa jedne pa sa druge strane, u rukavicama normalno, da se ruke zaštite od boje.
      Tako ofarbane rolnice nakon sušenja malo očvrsnu od boje.
      Sve sam pripremila, samo još da sunce sine :((

Ostavite odgovor

