Ptičica

Ponovo sam se igrala temperama.

Ja sam pravi primer toga da čovek što je stariji sve više naginje detinjarijama i detinjstvu.

Inspiracija Pinterest, bože kako ima divnih slika!

DSCN0123

 

Našla sam i neki stari ram, taman formata bloka br 4 ( u kojem je nekada stajala poruka Šef je uvek u pravu, čak i ako nije….itd) i uramila sam je, samo još da joj nadjem mesta 😦

Uživala sam,  naročito dok sam gledala kako se pri bojenju mokro na mokro (list bloka se premaže čistom bojom a potom se na njega nanosi razvodnjena tempera, raznih nijansi i gustine)  razlivaju boje i stvaraju razne efekte,   i odlučila da ponovim još koji put.

Ostavite odgovor

