Salvete kao slike – decoupage

Danas mi se kuhinja ponovila sa još jednom slikom, samo što ovu nisam crtala, slikala, šta god, već sam salveticu koja mi se jako dopala zalepila na parče šperploče.

Istina malo sam zakomplikovala pošto u početku nisam znala baš šta i kako hoću.

Prvo sam šperploču premazala zelenom bojom, na osušenu boju na ponekim mestima prešla svećom i posle premazala belom bojom  i pošto sam htela shabby efekat kad se bela osušila šmirglom, lagano skinula ponegde gornji sloj bele (sve do prvog sloja zelene.

E kad sam raširila salvetu nešto mi došlo žao da je seckam i cepkam te sam preko cele površine nanela salvetu.

DSCN0128

Onda sam već počela da fantaziram, pa sam je premazala i dvokomponentnim lakom za raspucavanje – to dosad nisam radila, radi probe i utrljala malo patine da bi se raspucala mesta bolje videla, mada moram priznati nisu mi se baš nešto raspucala.

Ivice sam malo pobraonila i my coffe time is ready.

Napravila sam i za predsoblje,

DSCN0118DSCN0120

njih sam lepila na karton prebojen u belo, a potom od kineskih bambus podmetača seckala deliće i lepila kao ram, i naknadno sve prelakirala

Nije ništa naročito ali su meni drage

Ostavite odgovor

