Čaša u papirnoj korpici

Što su mi deca starija češće moram da kupujem komplete čaša (umesto da bude obratno).

Nije da ih baš razbijaju, ali da ih čukaju, čukaju,

staklo

tako da ih više ne smem upotrebljavati a žao mi da ih bacim.

Tako je pre par meseci jedna od njih dobila korpicu

DSCN0111

prvo sam sa spoljne strane čaše nalepila salveticu i na nekim mestima nanela jednokomponentni lak za raspucavanje, i kad se prosušio premazala belom akrilnom bojom

DSCN0109 DSCN0110

a potom papirnim rolnicama oplela korpicu.

I to sam tako junački uradila pošto mi je to bio jedan od prvih radova, da ne mogu da izvadim čašu :((

Uglavnom posle sam i rolnice prefarbala u belo i nalepila iste motive kao i iznutra.

DSCN0107

Sad kad sam, bar se nadam, postala nešto umešnija, planiram da iščeprkam čašu i da, pošto ih sad već ima dve, napravim dve korpice sa veselijom  i cvetnijom salveticom, za štapiće i druge grickalice.

Ostavite odgovor

