Dekupaž činijica za potpuri

Svojevremeno je moja prijateljica kupila preko TV shopa Božen kremu.

Pakovanje je bilo lepo, masivna  četvrtasta kutija od debele providne plastike vrlo slične staklu, sa maaalim udubljenjem za kremu. Krema se brzo potrošila a kako ona nije znala šta će sa kutijom i htela je da je baci zamolila sam je da mi je da. Because she has potential for renovating of course.

Malom testericom sam odrezala navojni deo, išmirglala. Drvofiksom koji sam stavila u plastičnu bočicu sa uzanim vrhom (od syoss farbe za moju sedu kosu) sam napravila par ukrasa na gornjoj površini i sa jedne strane (to je moglo i malo bolje)  a nakon sušenja sve premazala mešavinom drvofiksa i bele akrilne boje.

Drugi korak – lepljenje  salvetica, zatim kad se i to osušilo prostor  izmedju salvetica sundjerčićem i tankom četkicom premazala bež akrilnom bojom i na kraju krajeva je došao i akrilni lak.

Voilà!! Moj potpuri sa mirisom geranijuma i vanile je našao svoj dom.

DSCN0032 DSCN0035 DSCN0033

Izvinjenje zbog slika – nisam neki fotograf, uz malo prakse će valjda biti bolje.

Ostavite odgovor

