Chef art

Godinama se žalim na prazne i puste zidove. I isto tako godinama imam želju da vežbam crtanje. O slikanju ne smem ni da razmišljam.

I u ovoj poplavi slobodnog vremena, dok tražim i čekam posao, došlo i to na red, i to zahvaljujući blokovima za crtanje i temperama odloženim bog zna kad i pločama šperploče koje su, ako me sećanje ne vara bile namenju dekupažu, ali bože moj.

Prelistavajući pinterest ugledala sam i slike-karikature kuvara tzv  fat chef   i chef art, i pomislila da bih mogla da nacrtam koju od njih i malo nakindjurim kuhinju.

I evo mojih kuvara ponosno uzdignutih noseva :))

DSCN0082 DSCN0084

a da ne dodje do svadje izmedju je ubačen i podsetnik za mene i moja stalna razmišljanja o dijetama

DSCN0083

meni odgovara!!!

Ostavite odgovor

