Sat od gramofonske ploče

DSCN0065

Još jedan sat, napravljen pre par nedelja, za ćerku, od singlice.

Na internetu sam videla jednu sliku sata i brojevi su mi se jako svideli, te sam odštampala sliku i isekla brojeve, kako su na slici bile i kazaljke (vidi se kod broja dva), malo sam maskirala farbom da baš ne bude uočljivo.

Pošto imam samo crno beli laserski štampač to je i slika bila sivkasta, pa sam i ploču prvo prefarbala belom akrilnom bojom, napravila dekupaž sa ružicama i potom podlogu premazala sivkastom bojom da ne odudara suviše od pozadine brojeva.

Kad se sve osušilo prelakirala akrilnim lakom, i uslikala dok se sušilo.

Satu su u medjuvremenu dodate i kazaljke koje se naziru na slici, ali kako je odnešen, nije stigao da se slika još koji put, ali to je to.

 

 

Ostavite odgovor

