Kutija za trake

Kad god se popnem u potkrovlje i vidim kutije od patika i cipela naslagane u ćošku, k’o da su kažnjene, pomislim kako moram malo da ih ulepšam i dam im neku konkretnu namenu.

I juče se konačno odlučih da im poklonim malo vremena i pažnje.

I opet DSCN0076 ista vrsta  kutije, voli mi dete ove patike, čudo jedno!!!

A od sastojaka

007

bela akrilna boja, kutije od kornfleksa za pregrade unutar kutije, salveta i drvofiks, inverzno odštampane slike za ukras ( sliku možete okrenuti u paint-u) i akrilni lak.

Unutar kutije sam napravila deset pregrada, premazala belom bojom. Kad se osušila, premazala sam drvofiksom i štampanom stranom zalepila slike na poklopac i to premazala drvofiksom. Nakon nekih 8 sati (kad sam nestrpljiva) sundjerčićem sam blago kvasila papir i prstima skidala sloj po sloj papira dok nisam došla do štampe.

Zatim su na red došle salvete, i opet  drvofiks.

I na kraju lak.

Kad se sve konačno osušilo, sreća ovaj akrilni lak se dosta brzo suši,moje trake i trakice su dobile novi dom.

DSCN0042

evo i detalja

0071.

Sledeća je već u postupku!

 

Ostavite odgovor

