Tabure ili stočić od časopica i plastičnih flaša

Слика

Za ovaj tabure (ideja sa sajta http://diyhomedecoration.blogspot.com) koji može poslužiti kao priručni stočić sam upotrebila:

-14 plastičnih flaša,

– 2 komada stare iverice,

– stare novine,

– lepak moment fix, kao i drvofix

– 3 drvene letvice dužine oo 80 cm

– ljuske od jaja

– akrilnu boju kao i lak za čamce.

7 flaša je presečeno na 2/3 visine i u njih su ugurane (naopako sa čepom na dole) preostale flaše. tako poredjane flaše sam povezala širokom molerskom trakom, isekla dva dela šperploče ( oko 1cm šire od prečnika povezanih flaša) . Sa moment fixom sam zalepila flaše za donju ivericu, u prostor izmedju flaša stavila drvene letvice isečene na dužinu flaša da bude što stabilnije a potom zalepila i gornju.

Od novina sam napravila rolnice za pletenje , koje sam heftalicom za nameštaj (kupljenom kod kineza za 400 rsd) zakucala za ivericu, a potom isplela poput korpe do gornje iverice gde sam takodje heftalicom učvrstila rolnice.

Na donjoj iverici sam zalepila pletenicu od novinskih rolnica, a na gornjoj spojene papirne rolnice

Sve sam premazala prvo razredjenim drvofiksom da dobije čvrstinu a kad se osušilo prvo belom a potom sivom akrilnom bojom. Nakon sušenja sam sitnom šmirglom ponegde sastrugala sivu boju. Na gornjoj ploči iverice sam drvofiksom zalepila komadiće ljuski od jajeta poput mozaikai kad se osušilo prefarbala sivom pa belom i naknadno išmirglala kad se osušilo.

Na kraju je sve prelakirano lakom za čamce.

Momentalno mi služi kao stalak za saksiju kojoj još nisam našla mesto, ali mi jpovremeno posluži i kao stoličica.

Bar sam se rešila plastičnih flaša, a nove ne skupljam dok se ne rešim i ostatka zaliha :))

Ostavite odgovor

