Integralni kolačići

DSCN0315

vreme pripreme:1h i 10min, Jednostavno

Sastojci
6 osobe
300 gr brašna
100 gr usitnjenih ovsenih pahuljica
100 gr integralnog brašna
pola kesice praška za pecivo
1 dl ulja
1 dl kisele vode
125 gr margarina
1 ravna kašicica soli
po 150 gr susama, lana i suncokreta
2,5 dl belog vina

Priprema
1. Zamesiti dobro sve sastojke, dok se ne oblikuje glatka lopta, i ostaviti da stoje oko
30tak minuta da se dobro povežu i da integralni sastojci upiju dovoljno tecnosti.
2. Pobrašnjaviti podlogu, još malo izraditi testo i razvuci na debljinu od 1/2 cm.
3. Kalupom vaditi željene oblike i peci u vec zagrejanoj rerni na 180° oko 15 min. Tanki su
pazite da ne pregore. Izvaditi i služiti hladne.
4. Pekla sam u cetvrtastom plehu 40x30cm i imala sam 3 pleha. Napunila sam i limenka i
veliku ciniju za ukucane Ukoliko vam je potrebna veca kolicina, za vecu grupu ljudi
poduplajte meru. Veoma su izdašni, hrskavi i lepi su i nakon par dana. Možete praviti
polumesece, cetvrstaste, trouglaste, sa reckastim ivicama….ja sam malo žurila pa sam
uzela najmanji i najjednostavniji okrugli kalupcic ali to nikom nije smetalo :))

Ostavite odgovor

